Ustawienia aplikacji > Systemowe | | Drukuj |
Ustawienia Systemowe pogrupowane są w kategoriach:
Ogólne
Struktura organizacyjna – panel pozwalający na tworzenie oraz edycję istniejącej struktury organizacyjnej.
Konta pracowników – panel służący do zarządzania kontami użytkowników systemu. Dodawanie użytkowników >>
Kategorie spraw – panel odpowiada za zdefiniowanie wykazu tematów/obszarów, którymi zajmuje się przedsiębiorstwo. Po przydzieleniu ich do komórek organizacyjnych powstaną teczki w których ewidencjonowane są sprawy. Konfiguracja modułu Sprawy >>
Kontrahenci – otwórz aplikację kontrahenci lub wybierz Importuj z CSV aby zaimportować bazę klientów z pliku. Przycisk:
•Otwórz otwiera okno kartoteki Klienci.
•Importuj z CSV otwiera kreator importu danych kontrahentów z pliku CSV.
Dane podmiotu – możesz wybrać z listy kontaktów podmiot domyślny, którego dane będą wyświetlane na dokumentach, sprawach itd. Domyślnie, podpięty jest kontrahent, dla którego zainstalowano system.
Tło pulpitu – panel pozwalający dodać własne zdjęcie z dysku oraz ustawić je jako tło pulpitu. Wybieramy opcję Ustaw zdjęcie, aby wybrać obraz z dysku.
Listy dystrybucyjne – zdefiniuj listę pracowników do szybkiego przekazania dokumentu.
Foldery wyszukiwania – rozwiązanie ułatwiające w szybki i prosty sposób wyszukiwać dokumenty na sprawie, kliencie itd. Konfiguracja może wymagać zastosowania kwerendy SQL.
Korespondencja
Dzienniki – panel służący do zdefiniowania nowego dziennika bądź edycji już istniejącego.
Instrukcje do dekretacji – zdefiniuj instrukcje do dekretacji, czyli krótkie wiadomości tekstowe, wykorzystywane na etapie przekazywania dokumentów.
Kategorie dokumentów – zdefiniuj kategorie dokumentów, na podstawie których podczas rejestracji dokumentu wypełniane są wybrane pola.
Miejsce przechowywania dokumentu – zdefiniuj lokalizację, w której znajduje się papierowa wersja dokumentu.
Słownik opisów dokumentów – zarządzaj słownikiem opisów dokumentów.
Szablony dokumentów – panel służący do zdefiniowania szablonów dla tworzenia jednolicie wyglądających dokumentów firmowych.
Formy wysyłki – zdefiniuj formy przesyłania korespondencji i przesyłek wykorzystywane przy rejestracji pisma wychodzących.
Wydruk kopert – umożliwia wgranie grafik (np. logo firmy) wykorzystywanych na nadrukach kopert.
Groupware
Szablony wiadomości / stopka maila – zdefiniuj własny szablon stopki mailowej oraz umieść go w folderze emails. Szablony wiadomości e-mail >>
Konta pocztowe współdzielone – panel pozwalający na zdefiniowanie nowych bądź edycję już istniejących kont pocztowych współdzielonych.
Kalendarze – panel służący do zarządzania zdefiniowanymi w systemie kalendarzami.
Kalendarze korporacyjne – panel pozwalający na zarządzanie kalendarzami firmowymi w systemie.
Business
Magazyny – słownik pozwalający na zarządzanie magazynami w systemie. Słownik ten ma strukturę drzewa, co daje możliwość tworzenia submagazynów.
Grupy produktów – słownik służący do definiowania oraz edycji grup produktów, towarów oraz usług w systemie.
Cechy produktów i pozycji – panel służący do zdefiniowania własnych pól na kartotece produktu oraz pozycji.
Warunki handlowe – słownik predefiniowanych wzorów warunków handlowych możliwych do użycia z poziomu dokumentu oferty.
Custom
Cechy – słownik umożliwiający zdefiniowanie dodatkowych pól w systemie (wyświetlanych na zakładce Cechy). Przyciski otwierają okno definiowana cech w kategoriach Sprawy, Zdarzenia, Użytkownicy, Klienci, Osoby kontaktowe.
Grupy cech – słownik umożliwiający tworzenie grup dla utworzonych cech (dodatkowych pól).
Szablony znaków – panel umożliwiający zdefiniowanie własnych lub edycję dostępnych szablonów znaków dla wybranych obiektów.