Ustawienia aplikacji > Systemowe > Cechy

Drukuj

Cechy

Okno Lista cech (...) umożliwia zdefiniowane dodatkowych pól opisujących poszczególne typy dokumentów/danych (Sprawy, Zdarzenia, Użytkownicy, Klienci, Osoby kontaktowe, Produkty, Pozycje, Umowy) w programie Symfonia Obieg Dokumentów.

 

Zdefiniowane przez użytkownika pola (Cechy) widoczne są na zakładce Cechy np.:

 

img_sod_648

 

Wywołanie okna listy cech

Zależnie od docelowego okna, dla którego cecha jest definiowana, wywołanie okna Lista cech (...) wykonywane jest z:

Kategoria cech

Ścieżka wywołania

Sprawy

Zdarzenia

Użytkownicy

Klienci

Osoby kontaktowe

Ustawienia aplikacji > Systemowe > (grupa Custom) Cechy

Produkty

Pozycje

Ustawienia aplikacji > Systemowe > (grupa Business) Cechy produktów i pozycji

Umowy

Ustawienia aplikacji > Umowy > Cechy

 

img_sod_642

 

Dodawanie Cechy

Aby dodać nową cechę:

1.Otwórz właściwą listę cech dla kategorii (dokumentu, kontrahenta, użytkownika itd.) cechy, którą chcesz dodać.

2.Kliknij przycisk Nowa cecha na Pasku narzędziowym. Otworzy się okno, w którym można określić parametry dodawanej Cechy.

 

img_sod_643

 

3.Uzupełnij pola wymagane: Nazwa, Typ pola oraz Priorytet.

 

Po zapisaniu cechy, Typu pola nie będzie już można zmienić.

 

4.Uzupełnij również pozostałe parametry dla dodawanego pola (cechy).

 

hmtoggle_plus1Zakładka Ogólne
hmtoggle_plus1Zakładka Atrybuty

 

5.Kliknij przycisk Dodaj cechę aby zakończyć edycję i utworzyć cechę.