Istnieją dwie ścieżki wprowadzenia pozycji na dokumencie poprzez zakładkę Zapotrzebowanie oraz przez Pozycje. Obydwie ścieżki są jednakowe, dlatego w dokumentacji przedstawiona zostanie jedna z nich – z zakładki zapotrzebowanie.
Chcąc dodać pojedynczą pozycję, należy wybrać przycisk Dodaj.
Następnie uzupełnić dane o produkcie.
Istnieje możliwość wybrania produktów z bazy produktów wcześniej zdefiniowanej w systemie bądź wpisania ręcznie. W przypadku wybrania produktu z bazy, automatycznie uzupełni się informacja o jednostce oraz cenie.
Dla produktu wpisanego ręcznie należy samemu uzupełnić te pola.
Po zapisaniu, pozycja pojawia się na liście.
Dodanie pozycji zbiorczo
Drugim sposobem dodania pozycji jest opcja Dodaj zbiorczo, która dotyczy tylko przypadku, gdy wymagane produkty znajdują się w bazie produktów w systemie.
Po wybraniu opcji Dodaj zbiorczo oraz wyszukaniu odpowiedniego produktu, należy uzupełnić kolumnę Ilość. Aby dodać pozycje do listy należy kliknąć kursorem w dowolne, inne pole. Jeśli wszystkie kroki wykonane zostały poprawnie produkt zostanie oznaczony jako dodany do listy.
Po uzupełnieniu pozycji można wrócić do dalszego procesowania dokumentu zapotrzebowania.