Windykacja > Zakładanie konta i logowanie

Drukuj

Zakładanie konta i logowanie

Zakładanie konta w AppSymfonia (Windykacja)

Do pracy z Symfonia Windykacja konieczne jest utworzenie konta, umożliwiającego logowanie do serwisów i aplikacji internetowych Symfonii.

 

Jeśli jeszcze nie masz konta w AppSymfonia możesz je utworzyć wchodząc na stronę https://app.symfonia.pl/.

 

1.Kliknij link Zarejestruj się teraz.

 

img_hm_134

 

2.Podaj swój Adres e-mail i kliknij przycisk Wyślij kod weryfikacyjny.

 

img_hm_135

 

3.Na podany adres e-mail wysłany zostanie kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić w pole formularza poniżej adresu e-mail. Po wprowadzeniu kodu kliknij przycisk Zweryfikuj kod.

 

Jeśli kod weryfikacyjny nie pojawi się w ciągu kilku minut, sprawdź czy wiadomość nie została wyfiltrowana do folderu Spam.

 

img_hm_136

 

4.Uzupełnij wyświetlaną nazwę użytkownika oraz wprowadź hasło.

 

img_hm_137

 

5.Kliknij Kontynuuj aby utworzyć konto i zalogować się do Symfonia KSeF.

 

Po zalogowaniu będzie można przejść do zakładania organizacji.

 

Zakładanie organizacji

Po utworzeniu konta AppSymfonia, po zalogowaniu, użytkownik przekierowywany jest do serwisu Symfonia Administracja, gdzie przed rozpoczęciem pracy należy założyć nową organizację.

 

Uzupełnij dane organizacji, zaznacz niezbędne zgody a następnie kliknij przycisk Zapisz na dole formularza.

 

img_hm_230

Po uzupełnieniu danych, zgłoszenie utworzenia organizacji jest wysyłane do Biura Obsługi Klienta (BOK), gdzie jest procesowane. Po zakończeniu operacji użytkownik dostanie mailem informację.

 

img_hm_139

 

Po zaakceptowaniu utworzenia organizacji przez BOK można zalogować się do modułu administracyjnego aby:

Dodać obsługiwane w organizacji firmy.

Dodać użytkowników.

Zarządzać dostępem użytkowników do firm.

 

Konfiguracja połączenia w programie Handel

Konfiguracja połączenia z AppSymfonia (Windykacja lub KSeF) w ramach jednej firmy jest wspólna dla programu Handel i Finanse i Księgowość. Jeśli konfiguracja została wykonana w jednym programie nie ma potrzeby wykonywać jej ponownie w drugim.

 

Pobranie klucza firmy

1.Zaloguj się do AppSymfonia na konto użytkownika z prawami administracyjnymi.

2.Przełącz się na panel Administacja.

3.Rozwiń organizację(1) i kliknij img_hm_232 przy firmie, której klucz chcesz pobrać. Zostaniesz przeniesiony do okna szczegółów firmy.

 

img_hm_231

 

4.Kliknij przycisk img_hm_234 aby skopiować klucz firmy do schowka systemowego Windows.

 

img_hm_233

 

Konfiguracja współpracy Handel - AppSymfonia

1.Zaloguj się do programu Handel na konto użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi i przejdź do Ustawienia (Ctrl+u) > Firma > Dane firmy.

2.Kliknij przycisk Edytuj i przejdź na zakładkę Konfiguracje.

 

img_hm_144

 

3.Kliknij przycisk Dodaj.

4.W polu Klucz firmy w AppSymfonia wklej skopiowany wcześniej Klucz firmy.

 

img_hm_145

 

5.Kliknij przycisk Zweryfikuj połączenie. Wyświetlony zostanie dialog logowania. Zaloguj się używając konta użytkownika SymfoniaApp z prawami administracyjnymi.

 

img_hm_146

 

6.Po poprawnej weryfikacji program wyświetli komunikat informujący, że można zapisać zmiany w konfiguracji danych firmy.

 

Zapoznaj się również z instrukcją dla pierwszego zlecenia windykacji. Pierwsze zlecenie windykacji różni się od późniejszej pracy z tą funkcjonalnością tym, że wykonywanych jest kilka dodatkowych kroków związanych z rejestracją i rozpoczęciem pracy z serwisem Symfonii eBiuro (pośredniczącym w składaniu dokumentów do windykacji) oraz z serwisem firmy windykacyjnej.

 

Zobacz również:

Zlecanie dokumentów do windykacji