Symfonia KSeF > Dodawanie firmy | | Drukuj |
Po utworzeniu organizacji w Symfonia KSeF należy następnie dodać obsługiwane w jej ramach firmy.
Można to zrobić bezpośrednio w Symfonia KSeF przez utworzenie nowej firmy lub za pomocą kreatora w aplikacji desktopowej.
Moduł Administracja - Kreator Połącz z AppSymfonia >>
Dodawanie firmy w Symfonia KSeF
Na stronie Administracja w Symfonia KSeF przełącz się na widok Lista firm i kliknij przycisk Dodaj firmę.
Wprowadź nazwę oraz NIP dodawanej firmy.
Przed utworzeniem firmy należy wybrać serwer Krajowego Systemu e-Faktur, z którym firma będzie wymieniać dokumenty:
Serwer PROD – dokumenty wysyłane/odbierane z serwera produkcyjnego KSeF, to dokumenty będące w obiegu prawnym.
Serwer DEMO – serwer demonstracyjny, na który wysyłka dokumentów nie niesie ze sobą skutków prawnych.
Połączenie z serwerem produkcyjnym Krajowego Systemu e-Faktur oznacza że faktury będą wprowadzane do obiegu prawnego.