Symfonia KSeF to usługa internetowa za pośrednictwem, której program Finanse i Księgowość obsługuje wymianę dokumentów (faktur ustrukturyzowanych) z Krajowym Systemem e‑Faktur.
W odróżnieniu od programu Handel, program Finanse i Księgowość umożliwia tylko odbiór dokumentów z Symfonia KSeF.
Rozpoczęcie pracy
Rozpoczynając pracę z Symfonia KSeF przed pierwszą wysyłka należy:
•Utworzyć konto użytkownika w Symfonia KSeF
•Skonfigurować połączenie z programem Finanse i Księgowość
•Ustawić sposób uwierzytelnienia w Krajowym Systemie e-Faktur
•Nadać użytkownikom uprawnienia do pracy z dokumentami w Krajowym Systemie e-Faktur
Administracja (organizacji i firm) | Szczegóły organizacji | Szczegóły firmy
Odbiór faktur z KSeF
Obiór faktur ustrukturyzowanych z Krajowego Systemu e-Faktur do Symfonia KSeF możliwy jest zarówno bezpośrednio z programu Finanse i Księgowość jak również za pomocą przeglądarki internetowej. Natomiast wymiana dokumentów między programem Finanse i Księgowość a Symfonia KSeF wykonywana jest wyłącznie z aplikacji Finanse i Księgowość.
Dokumenty sprzedażowe w Symfonia KSeF
Dokumenty zakupowe w Symfonia KSeF
Zaimportowane do programu Finanse i Księgowość dokumenty z KSeF zapisywane są w buforze i mają już wypełnione rozrachunki.