Zestawienia Analityk sprzedaży > Kokpit Sprzedaży > Zestawienia obszaru - Wartość sprzedaży - rok finansowy [rok] | | Drukuj |
Grupa zestawień wartości sprzedaży zawiera zestawienia analizujące wartość netto sprzedaży w wybranym roku, w porównaniu okresów oraz według daty sprzedaży.
Zestawienia BI powyższego obszaru:
•Sprzedaż [rok] [rok porównywany] - wartość sprzedaży dla wybranego i porównywanego roku.
•Sprzedaż netto w porównaniu z rokiem [rok porównywany] - wartość sprzedaży dla roku wybranego i porównywanego.
•Sprzedaż w ujęciu geograficznym - wartość sprzedaży dla wybranego roku, w ujęciu geograficznym.
•Sprzedaż wg towaru Top 5 – w porównaniu z rokiem [rok porównywany] - wartość sprzedaży według towarów w wybranym roku i w roku porównywanym.
•Sprzedaż wg katalogu towaru Top 5 - wartość sprzedaży według katalogu towarów w wybranym roku.
•Sprzedaż wg rodzaju kontrahenta Top 5 – w porównaniu z rokiem [rok porównywany] - wartość sprzedaży według rodzaju kontrahenta w wybranym roku i w roku porównywanym.
•Sprzedaż wg kontrahenta Top 5 – w porównaniu z rokiem [rok porównywany] - wartość sprzedaży według kontrahenta w wybranym roku i w roku porównywanym.
•Sprzedaż wg działu Top 5 – w porównaniu z rokiem [rok porównywany] - wartość sprzedaży według działu w wybranym roku i w roku porównywanym.
•Sprzedaż wg struktury MPK Top 7 – w porównaniu z rokiem [rok porównywany] - wartość sprzedaży według struktury MPK w wybranym roku i w roku porównywanym.
Poprzez drążenie zestawień Kokpitu wartości sprzedaży uzyskuje się przejście do zestawień BI w wybranym okresie lub w porównaniu dwóch okresów.
Głównymi miarami obszaru analiz wartości sprzedaży są:
•Sprzedaż netto - Wartość sprzedaży Netto w PLN
•Średnia sprzedaż netto - Średnia wartość sprzedaży Netto w PLN
•Odchylenie sprzedaży netto od średniej - [(Wartość sprzedaży Netto – Średnia wartość sprzedaży Netto) w PLN
•Ilość - Ilość w jednostce domyślnej
Predefiniowanymi wymiarami zestawień wartości sprzedaży są: Miesiąc, Województwo, Kod towaru, Nazwa towaru, Kod kontrahenta, Nazwa kontrahenta, Katalog towaru, Dział firmy, MPK – struktura MPK, Rodzaj kontrahenta.
W dolnej części kokpitu Wartość sprzedaży - rok finansowy [rok] znajdują się linki umożliwiające przejście do kokpitów menedżerskich: Kokpitu Menedżera, Kokpitu Sprzedaży, Kokpitu Finansowego i Kokpitu Zakupu.