Klienci > Usuwanie kontrahenta

Drukuj

Usuwanie kontrahenta

Aby zmodyfikować dane klienta, należy:

1.Korzystając z wyszukiwarki i filtrów, odszukać klienta, którego dane chce się zmodyfikować.

2.Kliknąć prawym przyciskiem myszy pozycję na liście i z podręcznego menu wybrać opcję Edytuj.

3.Na ekranie monitora pojawi się okno edycji danych klienta. Poszczególne elementy zostały opisane w sekcji Szybkie dodanie nowego kontrahenta oraz Edycja i uzupełnianie danych w profilu klienta.

4.Zmiany zostaną zapisane po kliknięciu przycisku OK.

 

Aby usunąć kartotekę klienta z modułu Klienci, należy:

1.Korzystając z wyszukiwarki i filtrów, odszukać klienta, którego dane chce się usunąć.

2.Kliknąć prawym przyciskiem myszy pozycję na liście i z podręcznego menu wybrać opcję Usuń. Można również kliknąć nazwę klienta na liście, a potem skorzystać z przycisku Usuń na belce narzędziowej okna modułu Klienci.

3.Chęć usunięcia danych klienta trzeba potwierdzić. W oknie monitu należy kliknąć przycisk TAK.

 

Kartoteka klienta, która trafiła do kosza, jest wyświetlana na liście klientów jako element szary i przekreślony. Listę można zawęzić do kontaktów usuniętych, używając filtrów (filtr Usunięty z opcją Tak).

 

Zmiana ustawień domyślnego filtra

 

Podgląd usuniętej kartoteki oznaczony jest na czerwono – Usunięty w lewym dolnym rogu. Usunięty kontakt do klienta można odzyskać. W tym celu w oknie podglądu należy kliknąć przycisk Menu i wybrać opcję Przywróć usuniętego. Dalej należy potwierdzić chęć przywrócenia kontaktu.

 

Odzyskiwanie usuniętego kontaktu