Strona startowa

Drukuj

Terminarz

Celem aplikacji Terminarz jest wyświetlenie w formie listy wszystkich zdarzeń występujących w systemie. Terminarz, podobnie jak kalendarz pozwala na analizowanie wszystkich przychodzących oraz niewykonanych zadań / spotkań, które użytkownicy mają zaplanowane – niezależnie, czy zdarzenie jest związane ze sprawą, kontrahentem bądź projektem.

 

Różnicą obu aplikacji jest wizualizacja zdarzeń. Dane gromadzone w tabeli możemy grupować np. ze względu na kontrahentów lub sprawy.

 

Elementy głównego okna terminarza:

img_sod_097

 

Panele nawigacyjne – pozwalają nam zawęzić listę wyświetlanych zdarzeń poprzez zastosowanie odpowiednich filtrów.

Pasek narzędzi – pozwala w szybki sposób dodać nowe zdarzenie, przypomnienie bądź adnotację do systemu.

Lista zadań – sposób prezentacji zdarzeń.

 

Zdarzenia oznaczone są kolorem czerwonym wtedy kiedy są przeterminowane.

 

Panel nawigacyjny - filtrowanie listy zdarzeń, przypomnień i adnotacji.

Aby zmienić zakres danych w tabeli, posługujemy się filtrami w kolumnie po lewej stronie i wyszukiwarką. Po wybraniu wartości w każdym panelu nawigacyjnym lista zostanie automatycznie przeładowana.

Do wyboru mamy następujące filtry:

 

Dla kogo – z listy możemy wybrać użytkownika, do którego posiadamy prawo do jednostki (definiowane w strukturze organizacyjnej). Domyślnie, każdy użytkownik widzi tylko swoje konto.

Pokaż własne – wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia, które zostały przez nas i dla nas samych utworzone.

Pokaż zlecone – wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia, które zostały przez nas utworzone, ale wykonaniem ich ma się zająć inny użytkownik.

Pokaż zlecone przez innych – wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia, które zostały utworzone przez innego użytkownika, ale do wykonania dla nas.

 

img_sod_127

 

 

Typ – wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia wybranego typu, np. zadania bądź spotkania. Jeśli chcemy wyświetlić wszystkie typy zdarzeń, zostawiamy opcję Wszystkie.

Priorytet – Wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia ze zdefiniowanym, odpowiednim priorytetem, np. wysoki, normalny, niski.

Kategoria – Wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia z wybranej kategorii zdarzeń.

Pokazuj cykliczne – Wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia oraz te, które zostały zdefiniowane jako cykliczne.

Pokazuj załatwione – Wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia oraz te, które zostały już wykonane i oznaczone jako załatwione.

Pokazuj plan dnia – Wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia oraz te, które zostały przez nas oznaczone jako plan dnia.

 

img_sod_128

 

 

Zakres – wyświetlone zostaną wszystkie zdarzenia rozpoczęte zgodnie z wybraną opcją - dzisiaj, wczoraj, bieżący lub zeszły tydzień oraz bieżący lub zeszły miesiąc. Żeby lista wyboru była aktywna konieczne jest zaznaczenie opcji Załącz.

Data od i do – zawężenie listy wszystkich zdarzeń rozpoczętych zgodnie z ustawionym zakresem dat.

Data załatwienia: Od i do – zawężenie listy wszystkich zdarzeń wykonanych / załatwionych zgodnie z ustawionym zakresem dat.

 

img_sod_129

 

 

Sprawa – zawężenie listy wszystkich zdarzeń użytkownika występujących w wybranej sprawie.

Klient – zawężenie listy wszystkich zdarzeń użytkownika powiązanych z wybranym kontrahentem.

 

img_sod_130

 

Grupowanie listy zdarzeń, przypomnień i adnotacji.

Dodatkową funkcjonalnością pozwalającą na szybsze analizowanie zdarzeń w Terminarzu jest Grupowanie wyników.

 

Możemy grupować wyniki po sprawach (Sprawa), kontrahencie (Kontrahent), mieście kontrahenta (Miasto), użytkowniku który zlecił zadanie (Zlecone przez), użytkowniku wykonującym zadanie (Użytkownik), dacie rozpoczęcia zadania (Start).

 

img_sod_131