Sprawy > Teczki

Drukuj

Teczki

Aby móc założyć sprawę - niezależnie od tego, z jakiego poziomu - niezbędne jest zdefiniowanie w systemie tzw. teczek, w których rejestrowane są sprawy. Teczki przypisywane są do działów, a ich drzewo widoczne jest w panelu Teczki wyświetlonym w oknie głównym modułu Sprawy.

 

img_sod_148

 

W strukturze drzewa spaw wyróżniamy elementy:

Wszystkie sprawy – w której znajdują się wszystkie sprawy spełniające warunki:

osprawa została założona przez zalogowanego użytkownika,

ozalogowany użytkownik jest za nią odpowiedzialny,

ozalogowany użytkownik posiada prawo do stanowiska na którym jest teczka w której znajduje się sprawa

osprawa utworzona jest w udostępnionej teczce

Teczki mojego działu – w której znajdują się wszystkie sprawy utworzone w teczce działu zalogowanego użytkownika.

Udostępnione działy – w której znajdują się wszystkie sprawy utworzone w teczkach działów do których zalogowany użytkownik ma prawo.

Udostępnione teczki – w której znajdują się sprawy znajdujące się w udostępnionych teczkach dla zalogowanego użytkownika lub grupy w której się znajduje.

Udostępnione sprawy – w której znajdują się sprawy, do których zalogowany użytkownik ma prawo.

Foldery wyszukiwania – w zależności od zastosowanych filtrów.

 

Teczki generowane są w oparciu o Strukturę organizacyjną i Rzeczowy Wykaz Akt. To, z jakim działem i kategorią wykazu akt związana jest teczka, możemy odczytać z jej symbolu.

 

img_sod_149