Ustawienia aplikacji > KSeF > KSeF - aktywacja i konfiguracja | | Drukuj |
Dostęp do ustawień KSEF dostępny jest dla użytkowników przypisanych do obu grup Administrator biznesowy oraz KSEF - Dostęp do aplikacji.
Konfiguracja połączenia z Symfonia KSeF
Do skonfigurowania połączenia z serwisem Symfonia KSeF konieczne jest najpierw utworzenie w nim konta i wykonanie podstawowej konfiguracji. Więcej informacji >>
Bez konfiguracji współpracy z Symfonia KSeF dokumenty z Krajowego systemu e-Faktur można wczytać jedynie za pomocą importu z pliku XML.
Aby skonfigurować połączenie z serwisem Symfonia KSeF:
1.Przejdź na panel Ustawienia Aplikacji > KSEF > Administracja.
2.Kliknij przycisk Dodaj organizację (organizację utworzoną w Symfonia KSeF).
3.W otworzonym oknie Konfiguracja firmy w polu:
•Wybierz element ze struktury jako firmę – wybierz główny podmiot (element ze struktury organizacyjnej) do którego przypisana jest firma.
•Klucz firmy – wprowadź klucz firmy z ustawień Symfonia KSeF.
Klucz firmy można uzyskać logując się do Symfonia KSeF i przechodząc do Symfonia Administracja do widoku szczegółów firmy.
4.Zatwierdź ustawienia przyciskiem Zapisz.
Po ustanowieniu połączenia panel Administracja będzie prezentować informacje o statusie i wykorzystaniu subskrypcji Symfonia KSeF.
Jeśli w Systemie Obiegu Dokumentów skonfigurowanych jest więcej spółek niż jedna kliknij przycisk Edytuj w ramce Firmy aby wybrać jednostkę rozliczeniową, pod którą zapisywane będą dokumenty odbierane z KSeF.
Przyciskiem Dodaj firmę można dodać i zdefiniować połączenia z KSeF dla pozostałych jednostek rozliczeniowych w firmie.