Ustawienia aplikacji > KSeF > KSeF - aktywacja i konfiguracja

Drukuj

KSeF - aktywacja i konfiguracja

Dostęp do ustawień KSEF dostępny jest dla użytkowników przypisanych do obu grup Administrator biznesowy oraz KSEF - Dostęp do aplikacji.

 

Konfiguracja połączenia z Symfonia KSeF

 

Do skonfigurowania połączenia z serwisem Symfonia KSeF konieczne jest najpierw utworzenie w nim konta i wykonanie podstawowej konfiguracji. Więcej informacji >>

 

Bez konfiguracji współpracy z Symfonia KSeF dokumenty z Krajowego systemu e-Faktur można wczytać jedynie za pomocą importu z pliku XML.

 

Aby skonfigurować połączenie z serwisem Symfonia KSeF:

1.Przejdź na panel Ustawienia Aplikacji > KSEF > Administracja.

2.Kliknij przycisk Dodaj organizację (organizację utworzoną w Symfonia KSeF).

 

img_sod_702

 

3.W otworzonym oknie Konfiguracja firmy w polu:

Wybierz element ze struktury jako firmę – wybierz główny podmiot (element ze struktury organizacyjnej) do którego przypisana jest firma.

Klucz firmy – wprowadź klucz firmy z ustawień Symfonia KSeF.

 

Klucz firmy można uzyskać logując się do Symfonia KSeF i przechodząc do Symfonia Administracja do widoku szczegółów firmy.

img_sod_703

 

4.Zatwierdź ustawienia przyciskiem Zapisz.

 

Po ustanowieniu połączenia panel Administracja będzie prezentować informacje o statusie i wykorzystaniu subskrypcji Symfonia KSeF.

 

img_sod_704

 

Jeśli w Systemie Obiegu Dokumentów skonfigurowanych jest więcej spółek niż jedna kliknij przycisk Edytuj w ramce Firmy aby wybrać jednostkę rozliczeniową, pod którą zapisywane będą dokumenty odbierane z KSeF.

 

Przyciskiem Dodaj firmę można dodać i zdefiniować połączenia z KSeF dla pozostałych jednostek rozliczeniowych w firmie.