Aplikacja Dzienniki służy do rejestracji dokumentów przychodzących i wychodzących oraz wydruku książki pocztowej z wybranego zakresu czasu.
Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa prowadzenie książki pocztowej sprawia, że przychodzące i wychodzące dokumenty są uporządkowane. Łatwo też uzyskać informację o tym, czy dane pismo lub faktura zostały wysłane, jeśli np. osoba odpowiedzialna wyszła wcześniej z biura.
Rejestracja dokumentów w dzienniku >>
Przeglądanie, modyfikacja i anulowanie zarejestrowanych dokumentów >>
Wydruk dzienników, książki pocztowej i kopert >>
Elementy głównego okna Dzienniki:
Dostęp do aplikacji jest możliwy po dodaniu użytkownika do grupy Obsługa korespondencji – dzienniki.
Dokumenty rejestrujemy w dziennikach korespondencji przychodzącej lub wychodzącej. Domyślnie w systemie dostępne są:
•Dziennik korespondencji przychodzącej
•Dziennik korespondencji wychodzącej
•Rejestr faktur przychodzących
•Rejestr faktur wychodzących
Drzewo dzienników możemy rozbudowywać tworząc własne dzienniki w Ustawieniach aplikacji.
Pobranie dziennika do przeglądania offline
Przycisk Pobierz dane umożliwia pobranie dokumentów z dziennika w formie archiwum ZIP umożliwiającego przeglądanie ich w trybie offline.
Narzędzie pozwala wyeksportować dane takie jak: Dokumenty, Dzienniki faktur przychodzących, Dziennik korespondencji.
W przypadku chęci wyeksportowania dziennika faktur przychodzących możemy określić, czy chcemy wyeksportować tylko faktury dotyczące określonego klienta, faktury powiązane z określoną sprawą, czy też faktury wg daty rejestracji dla wybranego okresu.
Plik e-dokumenty.html otwiera okno przeglądarki internetowej z podglądem zapisanych z dziennika dokumentów wraz z ich dekretacją.