Ustawienia > Użytkownicy

Drukuj

Użytkownicy

Okno przedstawia listę użytkowników firmy. Kliknięcie w użytkownika na liście otwiera okno edycji jego uprawnień.

 

Aby dodać nowego użytkownika:

1.Kliknij przycisk akcji img_smf_20 i wybierz polecenie Dodaj użytkownika.

2.Wprowadź adres e-mail użytkownika, oraz określ jego uprawienia.

3.W sekcji Grupy kliknij + grupa i wybierz, do których grup użytkownik będzie mieć dostęp. Przypisanie użytkowników do grup można wykonać również z okna edycji Grupy.

4.Zatwierdź dodanie pracownika przyciskiem Zapisz. Na adres e-mail dodawanego użytkownika przesłana zostanie wiadomość powitalna. Aby aktywować dostęp do konta użytkownik musi kliknąć link Potwierdź rejestrację znajdujący się w otrzymanej wiadomości. W trakcie pierwszego logowania nowy użytkownik definiuje swoje hasło do serwisu.

 

Użytkownicy z prawem do zarządzania kontem mają dostęp do listy kontrahentów i mogą zarządzać blokadami współpracy z kontrahentami.