Operacje > Wpisanie kosztów eksploatacji

Drukuj

Wpisanie kosztów eksploatacji

Operacja ta jest dokonywana w celu wprowadzenia do obliczeń informacji o dodatkowych kosztach poniesionych w związku ze środkiem trwałym. Należy ją przeprowadzić w panelu Inne okna Środek trwały.

 

Operację opisują następujące parametry:

Wpisane w dniu

Data przeprowadzenia operacji.

 

Na dzień

Data od której dane zapisane w operacji są uwzględniane w obliczeniach.

 

Środek i jego numer ewidencyjny

Parametry identyfikujące środek trwały.

 

Centrum

Nazwa centrum, jeżeli przypisane zostały do niego koszty.

 

Ulepszenie środka

Gdy zaznaczone, koszt ponoszony jest w celu ulepszenia środka (może zwiększać wartość).

 

Koszty bilansowe i Koszty podatkowe

Kwoty, jakie wpisane zostały w koszty.

 

Koszty podatkowe NKUP

Kwota nie stanowiąca kosztów uzyskania przychodu.

 

Wykonał(a)

Identyfikator i opis użytkownika, który przeprowadził operację.

 

Zatwierdził(a)

Identyfikator i opis użytkownika, który zatwierdził operację w oknie Operacje.

W ramce na dole okna widoczna jest treść komentarza, jeżeli został wpisany podczas przeprowadzania operacji.