Jak to zrobić? > Płatności > Zestawienie raporty płatności

Drukuj

Zestawienie Raporty płatności

1.Należy wybrać polecenie Płatności z menu Kartoteki lub kliknąć przycisk Płatności na pasku narzędziowym. Pojawi się okno kartoteki płatności.

2.Wybrać przycisk Zestawienia i polecenie Raporty płatności. Pojawi się okno umożliwiające podanie dodatkowych parametrów.

3.W polu Zestawienie za okres należy zdefiniować okres, który ma obejmować zestawienie. Można to zrobić wybierając odpowiedni okres z listy lub podając daty graniczne w polach od dnia i do dnia.

4.W polu Sortuj dane wg pól wybrać pole, według wartości którego będą porządkowane dane w zestawieniu.

5.Klikając w obszarze pola porządkując można przełączyć malejący lub rosnący porządek sortowania.

6.W polu Zestawienie dla rejestru należy wybrać rejestr pieniężny, którego będzie dotyczyć tworzone zestawienie.

7.Zaznaczając pole wyboru Domyślnie używaj ostatnich ustawień można zapisać ostatnio ustawione parametry. Przy następnym sporządzaniu zestawienia nie będzie wyświetlane okno ustalania parametrów - użyte zostaną poprzednie wartości. Można je zmienić korzystając z przycisku Opcje w oknie zestawienia.

8.Należy wybrać przycisk OK. Wyświetlone zostanie okno Raporty płatności. Zawiera ono przyciski:

przycisk Opcje, umożliwiający zmianę wartości parametrów zestawienia,

przycisk Operacje, udostępniający operacje Eksport do FK oraz Zmiana numeru raportu.