Ustawienia > Firma > Użytkownicy

Drukuj

Firma > Użytkownicy

W działalności firmy ważne jest określenie, kto wykonuje poszczególne czynności i za co dokładnie jest odpowiedzialny. Stąd system umożliwia pracę tylko tym osobom, które wcześniej zostały wpisane na listę jako użytkownicy Handlu. Dla każdego użytkownika istnieje możliwość zróżnicowania prawa i kompetencji. Aby uniemożliwić niepowołany dostęp do danych firmy oraz do zastrzeżonych danych dokumentów, każdy użytkownik ma możliwość zabezpieczenia swoich praw indywidualnym hasłem podawanym w momencie rozpoczynania pracy.

 

Po kliknięciu piktogramu Użytkownicy na panelu ustawień w prawej części okna pojawi się lista zarejestrowanych użytkowników. Lista prezentuje wszystkich użytkowników firmy. Każdy użytkownik opisany jest polami: Kod oraz Imię i nazwisko.

 

Dane użytkownika

Podwójne kliknięcie użytkownika na liście otwiera okno edycji danych użytkownika. Można tu określić dostęp użytkownika do Działów firmy, Magazynów i Rejestrów pieniężnych.

 

img_hm_80

 

Dane użytkownika ma prawo wprowadzać tylko administrator, natomiast modyfikować je mogą zarówno użytkownik jak i administrator.

 

Okno użytkownika systemu zawiera Kod identyfikujący użytkownika w systemie oraz jego Imię i nazwisko. Użytkownicy wprowadzani są w module Administracja.

 

Na zakładkach poniżej definiowany jest dostęp użytkownika do poszczególnych działów, magazynów oraz rejestrów pieniężnych. Rozwijane listy bieżący dział firmy, bieżący magazyn, domyślny rejestr pozwalają wskazać domyślny dział, magazyn, rejestr (i formę płatności), z którym pracuje użytkownik. Na podstawie ustawień domyślnych dla użytkownika:

przy logowaniu do firmy, ustawiony zostanie dział oraz magazyn,

przy dodawaniu dokumentów ustawiony zostanie rejestr i forma płatności.

 

 

Zobacz również:

Działy firmy

Magazyny

Grupy kontrahentów