Wiadomości podstawowe > Główne funkcje i przeznaczenie programu | | Drukuj |
Linia programów Symfonia, do której wchodzi program Handel, wspomaga zarządzanie firmami. Zadaniem programu jest między innymi ułatwienie rejestracji zdarzeń gospodarczych i wystawianie odpowiednich dokumentów.
Główne funkcje Symfonia Handel:
•Obsługa prowadzenia sprzedaży i zakupu.
•Prowadzenie rejestrów VAT,
•Obsługa zamówień własnych i obcych.
•Ewidencja stanów magazynowych.
•Wystawianie i rejestracja wszystkich niezbędnych dokumentów: sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności.
•Planowanie i prowadzenie polityki sprzedaży.
•Obsługa drukarek fiskalnych oraz czytników kodów kreskowych.
•Pełna obsługa kasy.
•Symfonia Handel w prosty sposób można dostosować do specyfiki firmy poprzez odwzorowanie w nim jej struktury organizacyjnej. Wbudowano możliwość definiowania własnych dokumentów.
•Współpraca z modułem finansowo-księgowym.
•Obsługa przelewów elektronicznych.
www.miedzyfirmami.pl
Symfonia współpracuje z serwisem internetowym www.miedzyfirmami.pl przez co umożliwia szybką i prostą wymianę dokumentów elektronicznych. Ułatwia bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi z wieloma kontrahentami jednocześnie, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, bez konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego.