Raporty programu > Okno Firma > Zestawienie: Przelew składek dla ZUS | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy wydruk przelewu składek na ubezpieczenia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Miejsce wywołania
Okno Firma > Zestawienia > Wykonaj raport > Przelew składek dla ZUS.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Opis polecenia przelewu, gdzie należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Dane płatnika W tej ramce należy wprowadzić informacje o płatniku. Podpowiadane są tu dane otwartej firmy. Nazwa skrócona W tym polu pojawi się skrócona nazwa płatnika, zgodnie z opisem firmy. Można ją edytować. NIP W tym polu należy wprowadzić NIP płatnika. Z rozwijanej listy obok można wybrać tyb identyfikatora płatnika. Dostępne są: •N - NIP •R - REGON •P - PESEL •1 - dowód osobisty •2 - paszport W powiązanym polu należy wpisać numer tego identyfikatora. Podpowiadany jest numer wprowadzony w opisie płatnika. Nr r-ku W tym polu należy wpisać numer rachunku bankowego płatnika. Podpowiadany jest numer wprowadzony w opisie płatnika.
Kwota przelewu W tym polu należy wpisać kwotę przelewu, lub wprowadzić z wykorzystaniem kalkulatora rozwiniętego przyciskiem. Data przelewu Z kalendarza rozwiniętego przyciskiem należy wybrać dzień, w którym powinien zostać dokonany przelew. Podpowiadane jest aktualna data w programie. W grupie opcji należy wybrać, w jakiej formie będzie wydrukowany raport. Dostępne są opcje: •przelew •wpłata
W ramce z grupą opcji należy wybrać fundusz, na dobro którego będzie dokonywany przelew. Dostępne są opcje: •ubezpieczenia społeczne •ubezpieczenia zdrowotne •FP i FGSP •emerytury pomostowe
Typ wpłaty Z rozwijanej listy należy wybrać tyb wpłaty. Dostępne są: •S - składka za 1 m-c •M - składka dłuższa niż m-c •U - układ ratalny •T - odroczenie terminu •E - koszty egzekucyjne •D - dodatkowa opłata •B - opłata za błędy instytucji •A - opłata za błędy płatnika
Nr deklaracji W tym polu należy wpisać numer kolejny deklaracji złożonej do ZUS, na podstawie której dokonywany jest przelew. Deklaracja W tym polu należy wpisać okres (w układzie MMRRRR) deklaracji złożonej do ZUS, na podstawie której dokonywany jest przelew. Nr decyzji/umowy/tytułu wykonawczego W tym polu należy wpisać dane identyfikujące zobowiązanie, jeżeli wpłata jest dokonywana np. na podstawie decyzji ZUS.
Parametry wydruku W tej ramce należy, zaznaczając odpowiednie pola wyboru, ustalić parametry wydruku przelewu. Drukuj formularz przelewu Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że wraz z treścią drukowany będzie obraz formularza. Niezaznaczone pole powinno być stosowane przy nadruku na gotowy formularz. Układ pól Z tej rozwijanej listy można wybrać układ pól formularza. Dostępne są: •Oryginalny •Zmniejszony Zagęszczaj druk przy długich wartościach Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas druku nie będzie stosowany układ jeden znak w jednej kratce pola, ale druk zostanie zagęszczony, tak aby zmieśćił się cały tekst np. długa nazwa płatnika. Jeżeli pole nie zostanie zaznaczone zostaną wydrukowane tylko pierwsze znaki tekstu do zapełnienia wszystkich kratek w polu.
Nie pokazuj tego okna ponownie Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas kolejnego wykonania raportu okno tego dialogu nie będzie otwierane. Raport będzie wykonywany zawsze z parametrami zaznaczonymi powyżej. Można przywrócić wyświetlanie tego okna zaznaczając pole Pokazuj ustawienia raportu w panelu Parametry wydruku okna Wybór wydruku.
OK Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu. Anuluj Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu. |