Raporty programu > Okno Kartoteka remanentów > Zestawienie: Arkusz spisu z natury | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy arkusz ułatwiający spis z natury, z naniesionymi danymi komisji oraz tabelą do wpisywania zinwentaryzowanych towarów.
Miejsce wywołania
Okno Kartoteka remanentów > Zestawienia > Wykonaj raport > Arkusz spisu z natury.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Inwentaryzacja - arkusz spisu z natury, w którym należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Skład komisji inwentaryzacyjnej W kolejnych polach tej ramki należy wpisać członków komisji prowadzącej inwentaryzację. Jeżeli pola pozostaną puste to na wydruku pojawią się tylko numer i miejsce na ręczne wpisanie nazwisk. Inwentaryzacjna W tej ramce należy wprowadzić informacje opisujące inwentaryzację. Jeżeli pola pozostaną puste to na wydruku pojawią się tylko miejsce na ręczne wpisanie elementów opisu. Spis rozpoczęto W tym polu należy wprowadzić datę rozpoczęcia spisu. Jeżeli pole pozostanie puste to na wydruku pojawi się tylko miejsce na ręczne wpisanie daty. Przycisk otwiera kalendarz. Spis zakończono W tym polu należy wprowadzić datę zakończenia spisu. Jeżeli pole pozostanie puste to na wydruku pojawi się tylko miejsce na ręczne wpisanie daty. Przycisk otwiera kalendarz. Rodzaj Z tej grupy opcji należy wybrać rodzaj inwentaryzacji. Dostępne są opcje: •Roczna •Okresowa Opis W tym polu można wpisać komentarz, który zostanie wydrukowany na arkuszu spisu. Wycenił (imię i nazwisko) W tym polu należy wpisać imię i nazwisko osoby dokonującej wyceny inwentaryzowanych towarów. Jeżeli pole pozostanie puste to na wydruku pojawią się tylko miejsce na ręczne wpisanie nazwiska. Inne parametry wydruku W tej ramce należy wprowadzić dodatkowe ustawienia wydruku. Pokaż kolumny "Cena" i "Wartość" Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje dodanie w tabeli kolumn o wymienionych nazwach. Pokaż kolumnę "Uwagi" Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje dodanie w tabeli kolumy o nazwie Uwagi. Dodaj X pustych wierszy na końcu arkusza W tym polu należy wpisać ile pustych wierszy powinno być dodatkowo umieszczone na liście w formie tabeli. Nie pokazuj tego okna ponownie Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas kolejnego wykonania raportu okno tego dialogu nie będzie otwierane. Raport będzie wykonywany zawsze z parametrami zaznaczonymi powyżej. Można przywrócić wyświetlanie tego okna zaznaczając pole Pokazuj ustawienia raportu w panelu Parametry wydruku okna Wybór wydruku. OK Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu. Anuluj Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu. |