Ustawienia > Typy dokumentów | | Drukuj |
W tym panelu dostępna jest lista typów dokumentów stosowanych w programie. Są to następujące typy:
W tym panelu widoczna jest lista zdefiniowanych w programie typów dokumentów płatności. Pole wyboru w pierwszej kolumnie decyduje o tym, czy typ dokumentu jest aktualnie aktywny w programie tzn. czy jest dostępny w innych oknach. Zmiana następuje po kliknięciu na znaczniku. Kliknięcie na nazwie typu otwiera panel Typ dokumentu, zawierający definicję typu dokumentu płatności.
Pod paskiem tytułu znajdują się przyciski sterujące: Nowy Przycisk ten powoduje otworzenie panelu Typ dokumentu, w którym można wprowadzić definicję typu dokumentu płatności. Usuń Wybranie tego przycisku usuwa zaznaczoną pozycję na liście.
|
W tym panelu widoczna jest lista zdefiniowanych w programie typów rozrachunków. Pole wyboru w pierwszej kolumnie decyduje o tym, czy typ rozrachunku jest aktualnie aktywny w programie tzn. czy jest dostępny w innych oknach. Zmiana następuje po kliknięciu na znaczniku. Kliknięcie na nazwie typu otwiera panel Typ rozrachunku, zawierający definicję typu rozrachunku.
Pod paskiem tytułu znajdują się przyciski sterujące: Nowy Przycisk ten powoduje otworzenie panelu Typ rozrachunku, w którym można wprowadzić definicję typu rozrachunku. Usuń Wybranie tego przycisku usuwa zaznaczoną pozycję na liście.
|
W tym panelu widoczna jest lista zdefiniowanych w programie typów zapisów. Pole wyboru w pierwszej kolumnie decyduje o tym, czy typ zapisu jest aktualnie aktywny w programie tzn. czy jest dostępny w innych oknach. Zmiana następuje po kliknięciu na znaczniku. Kliknięcie na nazwie typu otwiera panel Typ zapisu, zawierający definicję typu zapisu.
Pod paskiem tytułu znajdują się przyciski sterujące: Nowy Przycisk ten powoduje otworzenie panelu Typ zapisu, w którym można wprowadzić definicję typu zapisu. Usuń Wybranie tego przycisku usuwa zaznaczoną pozycję na liście.
|