Dodatek do Symfonia ERP Handel > Ustawienia rozwiązań dodatkowych > Konfiguracja firm kurierskich

Drukuj

Konfiguracja firm kurierskich

W kartotece Konfiguracja firm kurierskich konfigurowane są dane do połączenia z usługą po stronie firmy kurierskiej – DPD lub FedEx.

 

W celu dokonania konfiguracji danych należy przejść do Ustawień systemu Symfonia ERP Handel/Symfonia Handel, następnie rozwinąć Rozwiązania dodatkowe i wybrać katalog Konfiguracja firm kurierskich.

 

imgmm_23_08_071

 

W oknie konfiguracji z firmami kurierskimi widoczne są dwie zakładki DPD oraz FedEx.

 

W zakładce DPD znajdują się ustawienia połączenia z usługą firmy DPD. W ustawieniach tych wymagane jest podanie loginu i hasła do usługi DPD oraz unikalnego numeru katalogowego FID – dane te są przekazywane ze strony usługodawcy (DPD).

 

Ustawienie Tryb demo określa czy połączenie z usługą ma być wykorzystywane testowo czy też produkcyjnie.

 

imgmm_23_08_072

 

Kliknięcie na przycisk Edytuj wprowadza formatkę w tryb edycji, użytkownik może dokonywać zmian w konfiguracji integracją z firmą DPD. Po zakończeniu edycji należy zapisać zmiany korzystając z przycisku Zapisz. Przycisk Anuluj zamyka tryb edycji formatki, a wprowadzone zmiany nie zostają zapisane.

 

Rozwiązanie Symfonia Mobilny Magazyn obsługuje tylko przesyłki kurierskie (DPD kurier), paczkomaty nie są obsługiwane (DPD paczkomat).

 

W zakładce FedEx znajdują się ustawienia konfiguracji z firmą przewozowa FedEx. Aby prawidłowo połączyć się z usługą firmy FedEx należy uzupełnić indywidualne dane logowania otrzymane od opiekuna w FedEx – login, hasło, numer konta bankowego do wpłat z przesyłek pobraniowych i numer kuriera.

 

Ustawienie Tryb demo określa czy połączenie z usługą ma być wykorzystywane testowo czy też produkcyjnie.

 

imgmm_23_08_073

 

Aby wprowadzić zmiany w ustawieniach należy przejść w tryb edycji klikając przycisk Edytuj. W celu zapisania zmian należy skorzystać z przycisku Zapisz. Przycisk Anuluj powoduje zamknięcie trybu edycji bez zapisywania zmian wprowadzonych w ustawieniach.

 

Należy pamiętać, że po zmianie ustawień dotyczących konfiguracji z firmami kurierskimi należy wyłączyć i ponownie włączyć Handel oraz usługę WebAPI.