Listy płac > Ustawienia wyświetlania | | Drukuj |
Użytkownicy programu mogą wykorzystywać dane prezentowane na liście płac do różnych celów. Z tego względu w programie umożliwiono zróżnicowanie wyświetlania zawartości listy płac i dostosowanie jej wyglądu do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Wyświetlane w oknie edycji listy elementy definiowane są w trakcie tworzenia listy płac na zakładce Zestawy. Aby wybrać wyświetlane elementy oznacz je w pierwszej kolumnie niebieską flagą .
Jeśli nie został zaznaczony flagą żaden element, wtedy wyświetlane są wszystkie elementy zgodnie z ich kolejnością na zakładce Zestawy.
|
1.W oknie Listy płac na zakładce wybierz jakąkolwiek listę płac. 2.Kliknij przycisk Edytuj. 3.W oknie Edycja listy płac z menu podręcznego wybierz polecenie Wyświetlanie. 4.W oknie Wyświetlanie wszystkich list płac: •ustaw sposób prezentacji listy płac: w formie rozwijanego drzewka lub płaskiej listy. •Domyślna ilość elementów na oknie określa maksymalną liczbę wyświetlanych elementów. •ustaw czy wyświetlić wiersz podsumowujący wartości na liście płac. •ustaw czy wyświetlane mają być wynagrodzenia dla poszczególnych okresów. •ustaw czy wynagrodzenia dla okresów przed wyświetleniem zostaną automatycznie przeliczone. 5.W sekcji Elementy wyświetlane na listach można ustawić 5 elementów kadrowych oraz 10 elementów list płac(z aktualnie wybranej listy). Elementy te zostaną wyświetlone w pierwszej kolejności. 6.Kliknij przycisk Zapisz.
|
Ustawienia te mają pierwszeństwo przed ustawieniami Wyświetlania dla wszystkich list płac. 1.W oknie Listy płac na zakładce wybierz listę płac, której ustawienia wyświetlania chcesz zmienić. 2.Kliknij przycisk Edytuj. 3.W oknie Edycja listy płac z menu podręcznego wybierz polecenie Lista płac \ Wyświetlanie elementów kadrowych. 4.W oknie Wyświetlanie listy płac ustaw do pięciu elementów kadrowych wyświetlanych w pierwszej kolejności. 5.Kliknij przycisk Zapisz.
|
Ustawienia te mają pierwszeństwo przed ustawieniami Wyświetlania dla wszystkich list płac. 1.W oknie Listy płac na zakładce wybierz listę płac, której ustawienia wyświetlania chcesz zmienić. 2.Kliknij przycisk Edytuj. 3.W oknie Edycja listy płac z menu podręcznego wybierz polecenie Lista płac \ Wyświetlanie elementów listy płac. 4.W oknie Wyświetlanie listy płac wybierz do dziesięciu elementów listy płac, które będą wyświetlane w pierwszej kolejności. 5.Kliknij przycisk Zapisz. |