Aby przejść do strony administracji wnioskami kliknij na pozycji menu Moduły i w otwartym dialogu wybierz Wnioski.
Administrator platformy w module Wnioski ma dostępne zakładki:
Zakładka prezentuje tabelę z wszystkimi rodzajami wniosków w Systemie.
Kolumny tabeli zawierają: •Kategoria – nazwa kategorii do której przypisany jest dany wniosek. Nową kategorię można utworzyć w zakładce Kategorie. •Opis – nazwa wniosku. •Typ – informuje do jakiego typu wniosków zalicza się dany wniosek. •Twórca – imię i nazwisko osoby, która utworzyła dany wniosek •Opiekunowie – w tej kolumnie wyświetlają się imiona i nazwiska osób, które dostały dostęp do zarządzania danym wnioskiem, podglądu uzupełnionych formularz oraz edycji. Opiekunów wybieramy podczas tworzenia/edycji danego wniosku
Znajdujący się na końcu każdego wiersza przycisk (trzy kropki) rozwija menu, z którego można przejść do edycji danego wniosku lub przenieść wniosek do archiwum (jeśli nie planujemy go więcej używać).
Aby zdefiniować nowy rodzaj wniosku kliknij przycisk dodaj Dodaj znajdującego się w lewym dolnym rogu ekranu (lub przycisk + w górnej części strony) i wybierz jego kategorię.
|
Zakładka umożliwia podgląd wszystkich złożonych już wniosków w danym roku. Wraz ze zmianą roku na kolejny, np.: 2019 w wyborze pojawi się aktualny rok.
Na liście wyboru dostępne są rodzaje wniosków zgłoszonych przez użytkowników (rodzaje wniosków które nie zostały jeszcze zarejestrowane nie będą dostępne na liście).
Po wybraniu rodzaju wniosku i roku system wyświetli wszystkie wnioski niezależnie od ich statusu (zaakceptowany, oczekujący na akceptację, w edycji). Administrator może: •skopiować taki wniosek, •zobaczyć ścieżkę akceptacji, •wejść w podgląd wniosku, •ukryć oraz anulować wniosek.
Administrator może edytować wnioski, które zawierają szablon stworzony w kreatorze wniosków. Z poziomu podglądu wniosku jest również możliwy jego wydruk.
|
Zakładka ta umożliwia przygotowanie szczegółowego raportu w formacie csv dotyczący wybranego typu wniosków. Raport z wniosków może być ograniczony datą, którą Administrator sobie ustawi, statusem wniosku (raport jest automatycznie ustawiony na pobranie tylko danych z zaakceptowanych wniosków, ale opcję tę zawsze można odznaczyć). Istnieje również opcja przefiltrowania informacji w raporcie pod względem np. płci czy rodzaju umowy pracownik – ustawia się to w polu Wybierz typ.
|
Zakładka umożliwia tworzenie nowych kategorii wniosków i edycji, bądź usuwania istniejących. Przypisanie utworzonych kategorii do wniosków podczas edycji/tworzenia wniosku spowoduje utworzenie katalogów z kafelku Wnioski na Tablicy, w których będą przechowywane odpowiednie wnioski w zależności od przypisanej kategorii.
|