Wnioski > Funkcja „Edytuj jako administrator”

Drukuj

Funkcja „Edytuj jako administrator”

Edytować wnioski w Systemie mogą następujące osoby:

Wnioskodawca,

Administrator platformy,

Administrator wniosku,

Opiekun wniosku.

 

Administrator platformy, administrator wniosków oraz opiekun wniosku mają możliwość edycji złożonego już wniosku. Edycja jest możliwa także po zaakceptowaniu wniosku przez niektóre osoby ze ścieżki akceptacji. Jeżeli edycja nastąpi po akceptacji.

Niezależnie czy wniosek jeszcze nie zostanie zaakceptowany przez którąkolwiek osobę ze ścieżki czy zacznie już przechodzić przez poszczególne etapy ścieżki akceptacji, po edycji osobom znajdującym się w ścieżce akceptacji pojawi się ponownie zadanie akceptacji wniosku, a sam wniosek będzie musiał przejść ścieżkę akceptacji od nowa. Edytować można także wnioski, które już raz były edytowane. Należy jednak pamiętać o tym, że każda edycja wniosku wymusza konieczność przejścia ścieżki akceptacji od nowa.

 

Administrator platformy może edytować każdy złożony wniosek. Aby przejść do edycji wniosku, niezależnie czy zaakceptowanego czy oczekującego na akceptację należy wyszukać go na Liście wniosków, a następnie wybrać Podgląd w rozwijanych opcji znajdujących się w 3 kropkach.  Poniżej sekcji z komentarzami znajduje się przycisk umożliwiający edycję: Edytuj jako administrator.

 

Po kliknięciu Edytuj jako administrator zostaje się przeniesionym do widoku umożliwiającego edycję wniosku. Edytować można każde pole znajdujące się we wniosku, które było wypełniane przez wnioskodawcę. Poza edycją są takie pola jak nagłówek oraz plik dodany przez twórcę wniosku.

Gdy wniosek zostanie zedytowany należy kliknąć Zatwierdź i złóż wniosek. Wniosek wtedy ponownie zostanie złożony pod nazwiskiem osoby, która pierwotnie go składała (nie edytującego) i ponownie przejdzie ścieżkę akceptacji.

 

Administrator wniosku podobnie jak administrator platformy może edytować złożony każdy wniosek, gdyż jako administrator wniosków ma dostęp do wszystkich wniosków poprzez Listę wniosków. Po wybraniu wniosku, należy wybrać Podgląd z opcji dostępnych z listy rozwijanej po kliknięciu w 3 kropki. W podglądzie wniosku pod sekcją, gdzie umieszcza się komentarze do wniosku znajduje się przycisk Edytuj jako administrator.

 

Opiekun wniosku ma możliwość edycji wyłącznie tych wniosków, których jest opiekunem i tylko te zobaczy na swojej Liście wniosków. Poza tą jedną różnicą, reszta odbywa się tak samo, jak w przypadku edycji Administratora platformy i Administratora wniosków.