Rozliczenia finansowe > Współpraca z programami księgowymi

Drukuj

Współpraca z programami księgowymi

Program Sage Symfonia 2.0 Handel może współpracować z następującymi programami księgowymi:

Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość

Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość

 

Współpraca z tymi programami polega na automatycznym dekretowaniu wystawionych dokumentów, przekazywaniu do programu księgowego informacji zawartych w wystawionych dokumentach, a także na przekazywaniu danych opisujących kontrahentów, pracowników i urzędy. Informacje te są przekazywane w postaci plików tekstowych zapisanych w odpowiednim formacie.

 

Możliwe jest także automatyczne uzgadnianie zawartości kartotek kontrahentów, pracowników i urzędów wykorzystywanych przez wymienione programy. W przypadku programu Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość synchronizacja danych jest przeprowadzana przez program handlowy. W przypadku programu Sage Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość jest ona w całości przeprowadzana przez program księgowy i nie będzie tutaj omawiana.

 

Zobacz także:

Synchronizacja kartotek

Schematy księgowań

Eksport dokumentów do programów księgowych

Eksport dokumentów do programów księgowych przez Sage Connect

Statusy dokumentów wysłanych do Sage Connect