Wiadomości podstawowe > Główne funkcje i przeznaczenie programu

Drukuj

Przeznaczenie

Moduł Handel wchodzi w skład Sage Symfonia, wspomagającego zarządzanie firmami. Zadaniem programu jest między innymi ułatwienie rejestracji zdarzeń gospodarczych i wystawianie odpowiednich dokumentów.  

 

Główne funkcje modułu Sage Symfonia Handel:

Moduł Handel przeznaczony jest do prowadzenia obsługi sprzedaży i zakupu.

Pozwala na prowadzenie rejestrów VAT, obsługi zamówień własnych i obcych.

Realizuje pełną ewidencję stanów magazynowych.

Wystawia i rejestruje wszystkie niezbędne dokumenty: sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności.

Pozwala zaplanować i prowadzić politykę sprzedaży.

Obsługuje drukarki fiskalne oraz czytniki kodów kreskowych.

Zapewnia pełną obsługę kasy.

Moduł Handel w prosty sposób można dostosować do specyfiki firmy poprzez odwzorowanie w nim jej struktury organizacyjnej. Wbudowano możliwość definiowania własnych dokumentów.

Współpracuje z modułem finansowo-księgowym.

Obsługuje Przelewy elektroniczne.

Współpracuje z modułem Sage Symfonia Business Intelligence

 

www.miedzyfirmami.pl

Sage Symfonia współpracuje z serwisem internetowym www.miedzyfirmami.pl przez co umożliwia szybką i prostą wymianę dokumentów elektronicznych. Ułatwia bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi z wieloma kontrahentami jednocześnie, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, bez konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego.

 

Sage Symfonia Business Intelligence

Moduł Sage Symfonia Business Intelligence jest narzędziem analityczno-raportującym którego głównym zadaniem jest wspieranie procesów zarządzania w firmie. Jego zastosowanie jest szczególnie istotne dla oceny efektywności podejmowanych działań i planowania potencjalnych kierunków rozwoju przedsiębiorstwa. Za jego pomocą osoby zarządzające w firmie mogą samodzielnie dokonywać analizy danych w obszarach: finanse, sprzedaż, zakup. Podstawową formą prezentacji danych analitycznych i innych informacji o stanie działalności przedsiębiorstwa jest forma graficzna.