Komunikaty obsługi bazy danych > Lista komunikatów > komunikat nr 1010

Drukuj

Komunikat nr 1010 - Niemożliwy dostęp do pliku kontrolnego transakcji

Komunikat ten występuje w sytuacji, gdy Btrieve (menedżer bazy danych) ma problemy z dostępem do pliku transakcyjnego Btrieve.trn . Może to wystąpić gdy:

Btrieve nie może utworzyć Btrieve.trn.

Btrieve nie może otworzyć Btrieve.trn.

Btrieve nie może odczytać Btrieve.trn.

Btrieve nie może zapisać do Btrieve.trn (być może ma on atrybut tylko do odczytu).

 

W celu usunięcia komunikatu należy zmodyfikować plik BTI.INI znajdujący się w katalogu Windows.

 

W sekcji [Btrieve Client]

znajduje się wiersz trnfile=

 

Należy dopisać do tego wiersza położenie katalogu, w którym ma być tworzony plik kontrolny transakcji. Linia może np. wyględać następująco:

trnfile=p:\

(o ile p:\ jest to katalog prywatny użytkownika)

bądź też wskazywać katalog, w którym użytkownik ma zainstalowane Windows.

 

Akcje:

Odwołaj operację

 

Zobacz też:

Reakcja na komunikaty