Prezentuje listę usuniętych dokumentów.
Pasek narzędziowy
Wczytuje ponownie listę dokumentów. |
Okno kartoteki
Przycisk Filtry znajdujący się nad listą dokumentów z lewej strony rozwija panel wyboru filtrów dla listy.
Filtry podzielne są na podstawowe grupy. Rozwiń grupę i wybierz filtr aby go zastosować.
Przełączany operator logiczny OR/AND określa przy wielokrotnym wyborze w jednej grupie filtrów że: •OR (LUB) – musi być spełniony przynajmniej jeden warunek. •AND (I) – wszystkie warunki muszą być spełnione.
Ikona informuje, że dla lista obecnie zastosowany został filtr. |
Jeżeli elementów jest dużo, to będą one prezentowane z podziałem na strony. Znajdująca się na listą z prawej strony grupa przycisków wspiera użytkownika w zarządzaniu wyświetlaniem listy. Aby zoptymalizować pracę, można określić liczbę wyświetlanych jednocześnie elementów listy. Przyciski nawigacji umożliwiają przechodzenie pomiędzy poszczególnymi stronami listy.
Przycisk uruchamia przeliczenie liczby wszystkich elementów listy.
Przycisk rozwija menu z poleceniami przywracającymi ustawienia domyślnie wyświetlania listy. |
Pole wyszukiwania filtruje listę pod kątem podanej frazy. Aby wykonać wyszukiwanie dla wybranych kolumn kliknij przycisk i zaznacz, które kolumny będą przeszukiwane.
Aby wyłączyć zastosowane wyszukiwanie kliknij . |