Raporty programu > Okno Środki trwałe > Przemieszczenia środków trwałych - graficzny | | Drukuj |
Tworzy zestawienie dokumentujące zwiększenia (przychody) i zmniejszenia (rozchody) wartości początkowej oraz aktualizacje wartości środków trwałych w wybranym okresie, z możliwym grupowaniem według wskazanej w ustawieniach metody.
Miejsce wywołania
Z okna Raporty otwartego przyciskiem polecenia w oknie Środki trwałe.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawi się okno dialogu, w którym należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki raportu wyświetlane są w oknie Widok wydruku.
Stan na dzień:
W tym polu należy wprowadzić datę, dla której wykonywane jest zestawienie. Podpowiadana jest aktualna data operacji. Przycisk otwiera kalendarz.
Pokaż przychody według
Z tej grupy opcji należy wybrać sposób uporządkowania dla jakiego ma zostać wykonany raport. Dostępne są opcje:
•Daty zakupu środka
•Daty przyjęcia do użytkowania
Wartości
Z tej grupy opcji należy wybrać dla jakiej metody amortyzacji powinny być wykonane obliczenia. Dostępne są opcje:
•Bilansowe
•Podatkowe
Zestawienie
W tej ramce można sterować sposobem wyświetlenia środków trwałych:
Grupowanie środków według:
Z tej rozwijanej listy należy wybrać sposób grupowania środków w raporcie spośród następujących możliwości:
•brak grupowania
•KŚT
•szablonów księgowania
•kont środków
•kont umorzeń
•grup środków
•miejsc użytkowania
•osób odpowiedzialnych
•cech środków
•znaczników
Zestawienie syntetyczne
Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że wyniki będą zawierać tylko podsumowania dla grup środków określonych według zasad w polu powyżej. Jeżeli wybrany zostanie wariant bez grupowania, to raport nie będzie zawierał żadnych wyników.
Opis raportu
W tym polu można wpisać komentarz, który zostanie wydrukowany w raporcie.
Wykonaj
Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu.
Anuluj
Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu.