Ustawienia > Użytkownicy | | Drukuj |
Okno przedstawia listę użytkowników firmy. Kliknięcie w użytkownika na liście otwiera okno edycji jego uprawnień.
Aby dodać nowego użytkownika:
1.Kliknij przycisk akcji i wybierz polecenie Dodaj użytkownika.
2.Wprowadź adres e-mail użytkownika, oraz określ jego uprawienia.
3.W sekcji Grupy kliknij + grupa i wybierz, do których grup użytkownik będzie mieć dostęp. Przypisanie użytkowników do grup można wykonać również z okna edycji Grupy.
4.Zatwierdź dodanie pracownika przyciskiem Zapisz. Na adres e-mail dodawanego użytkownika przesłana zostanie wiadomość powitalna. Aby aktywować dostęp do konta użytkownik musi kliknąć link Potwierdź rejestrację znajdujący się w otrzymanej wiadomości. W trakcie pierwszego logowania nowy użytkownik definiuje swoje hasło do serwisu.
Użytkownicy z prawem do zarządzania kontem mają dostęp do listy kontrahentów i mogą zarządzać blokadami współpracy z kontrahentami.