Ustawienia > Opcje

Drukuj

Opcje

Powiadomienia

Na tej zakładce znajdują się dotyczące aktualnie zalogowanego użytkownika ustawienia wysyłania powiadomień. Domyślne serwis informuje natychmiast o wszystkich zdarzeniach.

 

Ustawienia obejmują częstotliwość (lub brak) powiadomień o:

dokumentach przychodzących,

zmianach wybranych statusów dokumentów i nieodebranych dokumentach.

 

Powiadomienia (oprócz powiadomień natychmiastowych) generują zestawienie aktualnych statusów.

 

Serwis wysyła powiadomienia mailowe o następujących zdarzeniach w Serwisie:

O nowym dokumencie oczekującym na odebranie,

Przypomnienie o nieodebranym dokumencie,

Informację o nieodebranym dokumencie przez odbiorcę,

Informację o usunięciu nieodebranego dokumentu,

Odrzucenie dokumentu przez kontrahenta,

O zbliżającym się terminie wygaśnięcia ważności zakupionych pakietów (archiwum, wysyłka dokumentów),

Informację o pobraniu dokumentu,

Informację o odrzuceniu dokumentu przez odbiorcę,

Informację o akceptacji dokumentu.

 

Zmiana hasła

Umożliwia zmianę hasła do konta w serwisie Między Firmami.

 

Opcje archiwum

Użytkownicy z wykupioną usługą archiwizacji dokumentów mogą na tej zakładce określić zasady jej przeprowadzania.

 

Każdy nie archiwizowany plik jest usuwany z Serwisu po 7 dniach od momentu odebrania, lub po 30 dniach od wysłania dokumentu, jeśli nie zostanie odebrany.

 

Rodzaj archiwizacji:

Ręczna – użytkownik decyduje, które dokumenty chce archiwizować.

Automatyczna – dokumenty będą automatycznie przenoszone do archiwum. W ustawieniu Dotyczy dokumentów zaznacz, które dokumenty (odebrane, wysłane) będą archiwizowane.

 

Po upływie terminu ważności pakietu na Archiwum, Serwis uruchamia tryb tylko do odczytu dla dokumentów zarchiwizowanych. Tryb tylko do odczytu uruchomiony jest na 30 dni w trakcie których nadal można wysyłać dokumenty zarchiwizowane i dodawać nowe dokumenty do archiwum.

Po zakończeniu okresu tylko do odczytu, pliki powiązane z dokumentami nie są już dostępne dla użytkowników.

 

Connect

Zawiera opcję włączającą wysyłkę odbieranych faktur do współpracującego za pośrednictwem Connect systemu Symfonia.