Pojęcia podstawowe > Pasek menu > Menu Pomoc

Drukuj

Menu Pomoc

Menu Pomoc zawiera polecenia sterujące dostępem do pomocy oraz informacji o module.

 

Znajdują się w nim następujące polecenia:

Centrum pomocy - otwiera stronę wsparcia technicznego produktu (https://wsparcie.symfonia.pl/).

Zgłasza nie sugestii - otwiera stronę Głos Klienta umożliwiająca zgłaszanie pomysłów rozwoju produktu i głosowanie na pomysły innych (https://glosklienta.symfonia.pl/).

Zgłoszenie problemu - otwiera okno formularza kontaktowego, w którym rejestrowane są uwagi użytkownika. Razem z uwagami użytkownika zbierane są informacje o stanie modułu. Zebrane informacje przekazywane są do producenta.

Akademia Symfonii - szkolenia - otwiera stronę ze szkoleniami Akademii Symfonii (https://akademiasymfonii.pl/).

Pomoc zdalna - AnyDesk - uruchamia Program AnyDesk (https://anydesk.com/pl/) wykorzystywany do ustanowienia połączenia pulpitu zdalnego z komputerem użytkownika w ramach świadczenia Wsparcia Technicznego Symfonii. Więcej informacji >>

Komunikaty Symfonia - otwiera okno archiwum odebranych komunikatów firmy Symfonia (wyświetlanych po zalogowaniu).

Aktualności - otwiera opis zmian w ostatniej wersji programu.

Spis treści - otwiera pomoc programu.

Podręcznik użytkownika - otwiera podręcznik użytkownika w wersji elektronicznej.

Umowa licencyjna - otwiera dokument zawierający treść umowy licencyjnej w wersji elektronicznej.

Dokumentacja - otwiera folder, w którym zainstalowana została dokumentacja modułu.

O programie - otwiera okno dialogu prezentującego informacje o programie i jego użytkowniku.

Aktualizacje - otwiera okno umożliwiające sprawdzenie i pobranie dostępnych dla programu aktualizacji.