Integracja Sage 50c z Office 365 > Jak przenieść pocztę domenową i DNS do Office 365?

Drukuj

Jak przenieść pocztę domenową i DNS do Office 365?

Większość firm ma własny adres domenowy, który wykorzystuje także do adresów e-mail. Aby móc korzystać z dodatku Sage Contact, możesz przenieść domenę e-mail i ustawienia DNS do pakietu Office 365.

 

Istnieją trzy etapy migracji adresu e-mail domeny do usługi Office 365:

Dodanie ustawień domeny.

Weryfikacja, czy jesteś właścicielem domeny.

Konfiguracja usługi online i aktualizacja ustawienia DNS.

 

Zmiana ustawień przy użyciu pakietu Office 365 spowoduje przekierowanie wszystkich nowych wiadomości przychodzących na nowe adresy e-mail Office 365, a poczta elektroniczna nie będzie już dostarczana do poprzedniej usługi e-mail.

 

Po zmianie ustawień, jeśli chcesz uzyskać dostęp do starszych wiadomości e-mail za pośrednictwem nowego konta e-mail Office 365, musisz przenieść stare wiadomości e-mail.

 

Poniższe kroki przedstawiają ten proces.

 

Po ukończeniu możesz dodawać użytkowników tej domeny do Office 365.

 

1.Zaloguj się w usłudze Office 365 przy użyciu swojego identyfikatora pakietu Microsoft Office.

Musisz zalogować się za pomocą administracyjnego identyfikatora Microsoft Office, który jest połączony z kontami Sage 50c. Jeśli jesteś zalogowany przy użyciu innego identyfikatora pakietu Microsoft Office, musisz wylogować się i zalogować się ponownie przy użyciu prawidłowego identyfikatora.

2.Kliknij przycisk aplikacji btn_o365_app, a następnie kliknij opcję Administrator.

3.W obszarze Ustawienia > Domeny kliknij opcję Dodaj domenę.

4.W obszarze Podaj nazwę domeny, wprowadź nazwę swojej domeny, na przykład mojafirma.com, a następnie kliknij przycisk Dalej.

5.Aby udowodnić, że jesteś właścicielem domeny, musisz dodać aktualizacji rekordów DNS w zarejestrowanej domenie. W tym celu wykonaj instrukcje krok po kroku przedstawione dla rejestratora przy użyciu podanych wartości.

img_0365_domain_01

 

Jeśli wyświetlany jest nieprawidłowy host domeny, kliknij To nie Twój host DNS? i wybierz właściwego.

 

6.Kliknij przycisk Weryfikuj.

7.Wybierz następną opcję w zależności od tego, czy domena ma już istniejącą witrynę:

Brak istniejącej witryny - wybierz opcję Skonfiguruj moje usługi online.

Istniejąca strona internetowa - wybierz Zarządzam własnymi rejestrami DNS.

 

Zmiana ustawień przy użyciu pakietu Office 365 spowoduje przekierowanie wszystkich nowych wiadomości przychodzących na nowe adresy e-mail Office 365, a poczta elektroniczna nie będzie już dostarczana do poprzedniej usługi poczty e-mail.

Po zmianie ustawień, jeśli chcesz uzyskać dostęp do starszych wiadomości e-mail za pośrednictwem nowego konta e-mail Office 365, musisz przenieść stare wiadomości e-mail.

 

8.Kliknij Dalej. Jeśli wystąpią niepoprawne wpisy, postępuj zgodnie z instrukcjami krok po kroku, aby je rozwiązać, a następnie kliknij przycisk Weryfikuj.

9.Kliknij przycisk Zakończ.

 

Dodałeś domenę do użytku w pakiecie Office 365. Następnym krokiem jest dodawanie użytkowników dla tej domeny i dodawanie ich do grupy Sage 50c.