Wiadomości podstawowe > Główne funkcje i przeznaczenie programu

Drukuj

Przeznaczenie

Linia programów Symfonia, do której wchodzi program Handel, wspomaga zarządzanie firmami. Zadaniem programu jest między innymi ułatwienie rejestracji zdarzeń gospodarczych i wystawianie odpowiednich dokumentów.  

 

Główne funkcje Symfonia Handel:

Obsługa prowadzenia sprzedaży i zakupu.

Prowadzenie rejestrów VAT,

Obsługa zamówień własnych i obcych.

Ewidencja stanów magazynowych.

Wystawianie i rejestracja wszystkich niezbędnych dokumentów: sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności.

Planowanie i prowadzenie polityki sprzedaży.

Obsługa drukarek fiskalnych oraz czytników kodów kreskowych.

Pełna obsługa kasy.

Symfonia Handel w prosty sposób można dostosować do specyfiki firmy poprzez odwzorowanie w nim jej struktury organizacyjnej. Wbudowano możliwość definiowania własnych dokumentów.

Współpraca z modułem finansowo-księgowym.

Obsługa przelewów elektronicznych.

 

www.miedzyfirmami.pl

Symfonia współpracuje z serwisem internetowym www.miedzyfirmami.pl przez co umożliwia szybką i prostą wymianę dokumentów elektronicznych. Ułatwia bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi z wieloma kontrahentami jednocześnie, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, bez konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego.