Eksport danych do Jednolitego Pliku Kontrolnego – umożliwia przygotowywanie raportów JPK. Eksport / Import danych – umożliwia import i eksport danych. Generowanie deklaracji Intrastat – umożliwia przygotowywanie deklaracji Intrastat. Rejestracja danych z nieprawidłowym NIP-em – umożliwia wprowadzanie kontrahentów, pracowników i dokumentów z numerem NIP którego poprawność jest weryfikowania negatywnie. Wprowadzanie kursów walut – umożliwia wprowadzanie i modyfikację kursów walut. Wykonywanie operacji grupowych – umożliwia wykonywanie operacji zbiorczych na elementach kartotek. Wykonywanie raportów kontroli biznesowej – umożliwia wykonywanie raportów kontroli biznesowej. Wykonywanie wykresów – umożliwia przygotowywanie zestawień graficznych. Wykonywanie zestawień magazynowych – umożliwia przygotowywanie zestawień w kartotece dokumentów magazynowych. Wykonywanie zestawień płatności – umożliwia przygotowywanie zestawień płatności w kartotece dokumentów płatności. Wykonywanie zestawień rozrachunkowych – umożliwia przygotowywanie zestawień rozrachunkowych w kartotece dokumentów płatności. Wykonywanie zestawień sprzedaży – umożliwia przygotowywanie zestawień w kartotece dokumentów sprzedaży. Wykonywanie zestawień zakupu – umożliwia przygotowywanie zestawień w kartotece dokumentów zakupu. Wywoływanie raportów z menu kartotek i formatek – umożliwia uruchamianie raportów dostępnych w menu podręcznym kartotek i dokumentów. Zarządzanie wykresami – umożliwia włączenie/wyłączenie dostępu do poszczególnych zestawień graficznych w programie. Zmiana aktywności kartotek Towarów i Urzędów – umożliwia zmianę aktywności elementów kartotek Towary i Urzędy. Zmiana katalogu – umożliwia zmianę katalogu dla elementów kartotek. Zmiana rodzaju – umożliwia zmianę rodzaju dla elementów kartotek. Zmiana znacznika – umożliwia zmianę znacznika dla elementów kartotek. Zmiana słowników Waluty i Fundusze promocji rolnej – umożliwia dodawanie i edycję elementów słownika Waluty oraz Fundusze promocji rolnej. |
Anulowanie dokumentów – umożliwia anulowanie dokumentów sprzedaży i zakupu. Anulowanie dokumentów zaksięgowanych – umożliwia anulowanie dokumentów zaksięgowanych w module Finanse i Księgowość. Edycja wystawionego dokumentu – umożliwia edycję wystawionych dokumentów sprzedaży. Edycja zafiskalizowanego dokumentu – umożliwia edycję zafiskalizowanych dokumentów sprzedaży. Korygowanie dokumentów – umożliwia wystawianie korekty dokumentów. Obsługa zamówień własnych i obcych – umożliwia wprowadzanie, edycję i usuwanie zamówień własnych i obcych. Podgląd zysku w zestawieniach – umożliwia podgląd zysku na zestawieniach. Przeglądanie dokumentów sprzedaży – umożliwia przeglądanie wprowadzonych dokumentów sprzedaży. Przeglądanie dokumentów zakupu – umożliwia przeglądanie wprowadzonych dokumentów zakupu. Ręczne rozliczanie dokumentów – umożliwia ręczne rozliczenie magazynowe dokumentów sprzedaży i zakupu. Usuwanie dokumentów – umożliwia usuwanie dokumentów sprzedaży i zakupu. Wystawianie dokumentów – umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu. Wystawianie dokumentów z bankowym rejestrem płatności – umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu nawet jeśli nie został przypisany do wykorzystywanego rejestru płatności typu Bankowy. Wystawianie dokumentów z gotówkowym rejestrem płatności – umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu nawet jeśli nie został przypisany do wykorzystywanego rejestru płatności typu Gotówkowy. Wystawianie dokumentów z innym rejestrem płatności – umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu nawet jeśli nie został przypisany do wykorzystywanego rejestru płatności typu Inny. Wystawianie duplikatów dokumentów sprzedaży – umożliwia tworzenie duplikatów dokumentów sprzedaży. Wystawianie i edycja faktur wewnętrznych – umożliwia edycję i wystawianie faktur wewnętrznych. Zmiana opisu pozycji dokumentów – umożliwia edycję opisu pozycji dokumentów sprzedaży i zakupu. Zmiana rejestru edytowanego dokumentu – umożliwia zmianę rejestru dokumentu w trakcie jego edycji. |
Anulowanie dokumentów – umożliwia anulowanie dokumentów magazynowych. Automatyczna aktualizacja wartości PZ – umożliwia automatyczną aktualizację wartości dokumentów o charakterze przyjęcie zewnętrzne w oparciu o koszt zakupu. Edycja wystawionego dokumentu – umożliwia edycję wystawionych dokumentów magazynowych. Korygowanie dokumentów – umożliwia wystawianie korekty dokumentów magazynowych. Podgląd cen i wartości magazynowych – umożliwia podgląd cen i wartości magazynowych towarów na dokumentach. Przeglądanie dokumentów – umożliwia przeglądanie dokumentów magazynowych. Ręczne rozliczanie dokumentów – umożliwia ręczne rozliczanie dokumentów magazynowych. Usuwanie dokumentów – umożliwia usuwanie dokumentów magazynowych. Wystawianie dokumentów – umożliwia wystawianie dokumentów magazynowych. Zmiana opisu pozycji dokumentów – umożliwia edycję opisu pozycji dokumentów magazynowych. |
Anulowanie dokumentów – umożliwia anulowanie dokumentów płatności. Dodawanie i edycja rejestrów płatności – umożliwia dodawanie i edycję rejestrów płatności. Edycja rozrachunku do dokumentu – umożliwia rozliczenie rozrachunku istniejącymi płatnościami. Edycja wystawionego dokumentu – umożliwia edycję wystawionych dokumentów płatności. Ręczne rozliczanie dokumentów – umożliwia ręczne rozliczanie dokumentów płatności. Rozliczanie rozrachunków z rejestrów pieniężnych, do których nie ma praw – umożliwia rozliczanie dokumentów nawet jeśli użytkownik nie został przypisany do wykorzystywanego rejestru pieniężnego. Usuwanie dokumentów – umożliwia usuwanie dokumentów płatności. Wystawianie płatności bankowych – umożliwia wystawianie płatności dla rejestrów pieniężnych typu: Bankowy. Wystawianie płatności gotówkowych – umożliwia wystawianie płatności dla rejestrów pieniężnych typu: Gotówkowy. Wystawianie płatności inne – umożliwia wystawianie płatności dla rejestrów pieniężnych typu: Inny. Zmiana kwoty płatności – umożliwia modyfikację kwoty płatności. Zmiana kwoty rozrachunku – umożliwia modyfikację kwoty rozrachunku. |
Podgląd cen zakupu – umożliwia podgląd cen zakupu. Przeglądanie dostaw – umożliwia przeglądanie dostaw towarów. Przeglądanie towarów – umożliwia przeglądanie danych towarów. Usuwanie towarów – umożliwia usuwanie towarów z kartoteki. Zmiana grup towarowych – umożliwia wybór grup towarowych dla towarów oraz w pozycji dokumentów sprzedaży i zakupu. Zmiana danych towarów – umożliwia zmianę danych opisujących towary. |
Do kartoteki 'Dostawy towaru' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką dostaw towaru. Do kartoteki 'Magazyn' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką dokumentów magazynowych. Do kartoteki 'Płatności' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką płatności. Do kartoteki 'Rezerwacje towaru' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką rezerwacji towarów. Do kartoteki 'Sprzedaż' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką dokumentów sprzedaży. Do kartoteki 'Towary' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką towarów. Do kartoteki 'Urzędy' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką urzędów. Do kartoteki 'Ustawienia' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką ustawień programu. Do kartoteki 'Zakup' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką dokumentów zakupu. Do kartoteki 'Zamówienia obce' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką zamówień obcych. Do kartoteki 'Zamówienia własne' – umożliwia otwieranie i pracę z kartoteką zamówień własnych. |
Negocjowanie cen dla wybranych kontrahentów – umożliwia modyfikację cen (rabatów) towarów na dokumentach sprzedaży dla kontrahentów oznaczonych parametrem negocjacja cen. Negocjowanie cen dla wybranych towarów – umożliwia modyfikację cen (rabatów) towarów na dokumentach sprzedaży dla towarów oznaczonych parametrem negocjacja cen. Negocjowanie cen i rabatów – umożliwia modyfikację cen i rabatów na wystawianych dokumentach sprzedaży. Przeglądanie cenników – umożliwia przeglądanie danych cenników. Przekroczenie limitu kredytu kontrahenta – umożliwia wystawianie dokumentów dla kontrahentów z przekroczonym limitem kredytu. Wystawianie dokumentów sprzedaży bez pokrycia – umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży na towary w ilościach większych niż dostępne w magazynie. Zmiana danych cenników – umożliwia dodawanie, edycję i usuwanie cenników. Zmiana danych cenników użytych w dokumentach – umożliwia edycję i usuwanie cenników użytych na dokumentach. Zmiana warunków płatności – umożliwia zmianę warunków płatności na wystawionych dokumentach. |
Obsługa dokumentów PZP – umożliwia dodawanie, edycję i usuwanie dokumentów o charakterze przyjęcie z produkcji. Możliwe do wykonania operacje na dokumentach zależą od przyznanych użytkownikowi praw do dokumentów magazynowych. Obsługa dokumentów WDP – umożliwia dodawanie, edycję i usuwanie dokumentów o charakterze wydanie do produkcji. Możliwe do wykonania operacje na dokumentach zależą od przyznanych użytkownikowi praw do dokumentów magazynowych. Obsługa receptur – umożliwia dodawanie, edycję i usuwanie receptur. Obsługa zleceń – umożliwia dodawanie, edycję i usuwanie zleceń produkcyjnych. Przeglądanie receptur – umożliwia przeglądanie receptur. Przeglądanie zleceń – umożliwia przeglądanie zleceń produkcyjnych. Wydawanie powyżej ilości na recepturze – umożliwia wydawanie do produkcji większej ilości towarów niż na recepturze. Zmiana receptury w trakcie jej używania – umożliwia edycję składu receptury, do której istnieją zlecenia, oraz receptury na zleceniu produkcyjnym. |
Administrowanie programem – umożliwia dostęp do kartoteki raportów, edycji raportów, edycji ustawień programu (m.in. dodawania stawek VAT, zarządzania działami handlowymi, zarządzania magazynami, zarządzania rejestrami pieniężnymi). Ręczna zmiana numeru dokumentu – umożliwia ręczne wprowadzanie numeru dokumentu. Środowisko VBA IDE – umożliwia otwarcie środowiska programistycznego VBA. Tworzenie i usuwanie powiązań między dokumentami – umożliwia tworzenie i usuwanie powiązań między zamówieniami, dokumentami handlowymi i dokumentami magazynowymi. Zmiana atrybutów JPK_V7 – umożliwia zmianę atrybutów JPK_V7 dokumentów sprzedaży i zakupu. Zmiana domyślnego schematu księgowania – umożliwia zmianę schematu księgowania dla dokumentu oraz zmianę domyślnego schematu księgowania dla typu dokumentu. Zmiana sposobu naliczania podatku VAT – umożliwia zmianę sposobu naliczania podatku VAT w trakcie wystawiania dokumentu. Zmiana struktury katalogów – umożliwia edycję struktury katalogów. Zmiana struktury rodzajów – umożliwia edycję struktury rodzajów. Zmiana trybu rezerwacji – umożliwia zmianę typu rezerwacji towarów (ilościowa / ze wskazaniem dostaw). Zmiana wartości własnych pól dokumentów – umożliwia zmianę wartości pól własnych dokumentów. Zmiana ustawień programu – umożliwia edycję ustawień programu. Zmiana ustawień współpracy z FK – umożliwia konfigurację ustawień współpracy z modułem Finanse i Księgowość. |