Strona startowa

Drukuj

Współpraca z Sage Symfonia ERP Handel

Moduł Handel zawiera narzędzia umożliwiające wystawianie faktur w postaci elektronicznej mające moc prawną oraz pozwalające na zarządzanie fakturami (także papierowymi), przechowywanie, podpisywanie i wysyłanie dzięki współpracy z Sage Symfonia ERP Repozytorium Dokumentów.

 

W Sage Symfonia ERP Handel przygotowywane są także polecenia przelewów elektronicznych w zakresie przedpłat, zaliczek oraz zapłaty za otrzymane towary dla jednego lub grupy kontrahentów. Następnie polecenia przelewów trafiają do Sage Symfonia ERP Repozytorium Dokumentów, gdzie odbywa się proces ich akceptacji i wysłania.

 

Tworzenie umów na otrzymywanie e-faktur i ich rejestracja

Wystawianie i wysyłanie e-faktury

Operacje grupowe dotyczące e-faktur

Import operacji bankowych w module Handel

 

Dane kontrahentów w Repozytorium Dokumentów

Wyświetlanie w Handu listy kontrahentów zarejestrowanych w Repozytorium Dokumentów:

1.W oknie pracy „z firmą” modułu Sage Symfonia ERP Handel otwórz kartotekę Kontrahenci.

2.Kliknij przycisk Operacje w dolnym prawym rogu okna i wybierz z listy polecenie Kontrahenci z umowami.

3.Zostanie wyświetlone w Repozytorium Dokumentów okno z listą kontrahentów którzy mają zarejestrowaną umowę, umożliwiające wykonanie dodatkowych operacji dostępnych w tym oknie. Dodatkowo, po wybraniu klawisza Shift, widoczna jest lista wszystkich kontrahentów.

4.Aby zobaczyć szczegóły wybranego kontrahenta, należy kliknąć jego nazwę i przejść do dolnej części okna z danymi szczegółowymi.  

img_hmf_01