Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Zestawienia kadrowe > Zestawienie terminów wyposażenia | | Drukuj |
Zestawienie wyposażenia służy do wybrania pracowników, którym w zadanym okresie przysługuje wydanie odpowiednich składników wyposażenia. Zestawienie takie jest możliwe do wygenerowania dzięki określeniu:
•stanowiska w umowie o pracę
•składników wyposażenia przysługujących na danym stanowisku
•okresu użytkowania poszczególnych składników wyposażenia
Zestawienie można przygotować za okres miesięczny lub roczny. Zestawienie miesięczne jest mniej obszerne, gdyż zawiera tylko pracowników, którym w danym miesiącu wygasa podany termin. Zestawienie roczne natomiast jest całościowe i bardzo czytelne dzięki temu, że każdy miesiąc wykazany jest w oddzielnej kolumnie. Dodatkowo w zestawieniu możemy ująć jeden konkretny składnik wyposażenia lub wszystkie przysługujące.
Zestawienie wyposażenia drukujemy z pozycji menu głównego Raporty - Zestawienia kadrowe - Zestawienie wyposażenia.
Przed wydrukiem określamy:
•Wyposażenie - składniki wyposażenia ujęte w zestawieniu:
oDostępne - pod uwagę brane będą wszystkie przysługujące składniki wyposażenia
oWybrane - wybieramy z biblioteki składników wyposażenia konkretny składnik, dla którego chcemy zrobić zestawienie
•Mc od, Mc do, Rok - podajemy okres, na który chcemy wykonać zestawienie
•Selekcja - określamy działy pracowników, których chcemy ująć w zestawieniu
Fakt wydania pracownikowi przysługujących składników wyposażenia odnotowujemy w ewidencja wyposażenia.