Dokumentacja techniczna > Jak zgłosić problem?

Drukuj

Jak zgłosić problem?

Jeżeli wystąpią trudności związane z programem należy skorzystać z dostępnej pomocy technicznej:

W podręczniku użytkownika dołączonym do programu. Aby otworzyć podręcznik należy wybrać z menu Pomoc polecenie Podręcznik użytkownika.

Pomoc kontekstową dla danego modułu można uzyskać poprzez użycie klawisza F1.

Na stronie internetowej Centrum wiedzy bądź stronie pomocy sage.

Przez kontakt z Działem Wsparcia Technicznego Produktu. Informacje o sposobie kontaktu opisane są na naszej stronie.

W opisie zmian dołączonym do programu. Aby otworzyć opis zmian należy wybrać z menu Pomoc polecenie Aktualności.

Przez elektroniczne zgłoszenie problemu. Aby zgłosić problem wybierz z menu Pomoc polecenie Zgłoszenie problemu – opis i instrukcja poniżej.

 

Wybór opcji Zgłoszenie problemu uruchamia formularz zgłoszeniowy. W kolejnych oknach należy wprowadzać dane firmy, modułu oraz szczegółowy opis zgłaszanego problemu. Zgłoszenie zostanie przesłane do Działu Wsparcia Technicznego Produktu Sage. Skorzystanie z tej funkcji umożliwia m.in.: automatyczne wypełnienie danych związanych z zaistniałymi problemami, utworzenie formularza e-mail oraz przesłanie wypełnionego formularza z dowolnej lokalizacji. Problem przesłany w formie formularza otrzyma indywidualny numer umożliwiający identyfikację. Informacje o numerze oraz potwierdzenie otrzymania zgłoszenia zostaną przesłane zwrotnie na adres e-mail, jeśli taki zostanie wprowadzony w wypełnianym zgłoszeniu problemu.

 

1.Z poziomu programu wybieramy zakładkę Pomoc i następnie Zgłoszenie Problemu.

 

dt_zgl_pr_01

 

2.Uruchamia się formularz zgłoszeniowy, podajemy NIP oraz nazwę firmy.

 

dt_zgl_pr_02

 

3.Podajemy dane teleadresowe.

 

dt_zgl_pr_03

 

4.Podajemy dane wybranej osoby do kontaktu.

 

dt_zgl_pr_04

 

5.Upewniamy się czy numer seryjny oraz ścieżka programu są poprawne.

 

dt_zgl_pr_05

 

6.W kolejnym oknie opisujemy czego dotyczy zgłaszany problem.

 

dt_zgl_pr_06

 

7.Wybieramy informacje które chcemy przekazać do Sage.

 

dt_zgl_pr_07

 

8.Jeśli na komputerze mamy skonfigurowany program do obsługi poczty mailowej, wybieramy opcję wyślij e-mail Informacje o numerze oraz potwierdzenie otrzymania zgłoszenia zostaną przesłane zwrotnie na numer e-mail który został podany w danych teleadresowych.

 

dt_zgl_pr_08

 

W przypadku gdy nie mamy programu do obsługi poczty mailowej, wybieramy przycisk "" wskazujemy miejsce gdzie chcemy zapisać nasz plik, potwierdzamy przyciskiem „zapisz” a następnie przesyłamy go mailem na adres :

 

 

Sage Symfonia Start 2.0

mkp@symfonia.pl w przypadku programu Mała Księgowość

hml@symfonia.pl w przypadku programu Handel

fal@symfonia.pl w przypadku programu Faktura

 

Sage Symfonia 2.0

fkp@symfonia.pl w przypadku programu Finanse i Księgowość

hmp@symfonia.pl w przypadku programu Handel

fap@symfonia.pl w przypadku programu Handel Sprzedaż

kdp@symfonia.pl w przypadku programu Kadry i Płace

stp@symfonia.pl w przypadku programu Środki Trwałe

afp@symfonia.pl w przypadku programu Analizy Finansowe

eds@symfonia.pl w przypadku programu E-Dokumenty

edk@symfonia.pl w przypadku programu E-Deklaracje

 

Sage Symfonia ERP

fkf@symfonia.pl w przypadku programu Finanse i Księgowość

hmf@symfonia.pl w przypadku programu Handel

kip@symfonia.pl w przypadku programu Kadry i Płace

stf@symfonia.pl w przypadku programu Środki Trwałe

edf@symofnia.pl w przypadku programu E-Dokumenty

edx@symfonia.pl w przypadku programu E-Deklaracje