Aplikacja mobilna > Zamówienia > Operacje na zamówieniu „błąd wysyłki” | | Drukuj |
Zarówno po przejściu do procesu składania zamówienia z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie zamówienia, w tym mogą się pojawić zamówienia o statusie „błąd wysyłki”.
Kliknięcie na dane zamówienie wywoła okno możliwych do wykonania akcji: Wśród nich znajdują się:
•wyświetlenie szczegółów statusu – aplikacja wyświetla komunikat błędu jaki wystąpił podczas wysyłki.
•wysyłanie zamówienia – aplikacja podejmie próbę wysłania zamówienia, po wysłaniu zamówienie otrzyma status wysłano.
•edytowanie zamówienia – użytkownikowi zostanie zaprezentowany pierwszy ekran procesu składania zamówienia; aby kontynuować realizację zamówienia należy postępować tak jak podczas składania nowego zamówienia.
•usuwanie zamówienia – zamówienie zostanie usunięte i zniknie z listy ostatnich zamówień.
•kopiowanie do nowego zamówienia – ustawienia z danego zamówienia zostaną skopiowane i wklejone do nowego zamówienia, które zostanie utworzone po kliknięciu przycisku odpowiedzialnego za kopiowanie.
•anulowanie – powrót do aktualnego widoku ekranu bez wykonywania żadnych operacji.