Aplikacja mobilna > Zamówienia > Operacje na zamówieniu „błąd wysyłki”

Drukuj

Operacje na zamówieniu o statusie „błąd wysyłki”

Zarówno po przejściu do procesu składania zamówienia z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie zamówienia, w tym mogą się pojawić zamówienia o statusie „błąd wysyłki”.

 

Kliknięcie na dane zamówienie wywoła okno możliwych do wykonania akcji: Wśród nich znajdują się:

wyświetlenie szczegółów statusu – aplikacja wyświetla komunikat błędu jaki wystąpił podczas wysyłki.

wysyłanie zamówienia – aplikacja podejmie próbę wysłania zamówienia, po wysłaniu zamówienie otrzyma status wysłano.

edytowanie zamówienia – użytkownikowi zostanie zaprezentowany pierwszy ekran procesu składania zamówienia; aby kontynuować realizację zamówienia należy postępować tak jak podczas składania nowego zamówienia.

usuwanie zamówienia – zamówienie zostanie usunięte i zniknie z listy ostatnich zamówień.

kopiowanie do nowego zamówieniaustawienia z danego zamówienia zostaną skopiowane i wklejone do nowego zamówienia, które zostanie utworzone po kliknięciu przycisku odpowiedzialnego za kopiowanie.

anulowanie – powrót do aktualnego widoku ekranu bez wykonywania żadnych operacji.