Jak to zrobić? > Pracownicy > Dołączanie notatki do rodzaju pracownika - procedura | | Drukuj |
1.W otwartym oknie pracownika:
okliknąć przycisk Informacje i wybrać polecenie Notatka, lub
oużyj klawiszy skrótu Ctrl+N, lub
okliknąć mały przycisk bez opisu w lewym dolnym rogu okna.
Otworzy się okno Notatka.
2.Wpisać tekst dołączanej notatki.
3.Kliknąć przycisk Zapisz
Wskazówka:
•Jeśli dla wybranej pozycji kartoteki jest już zredagowana notatka, zamiast przycisku obok listków wyboru strony wyświetlany jest spinacz.
•Jeśli w notatce umieszcza się za każdym razem taki sam zestaw informacji, można stworzyć jej szablon – plik tekstowy umieszczony w katalogu dyskowym zawierającym dane firmy. Szablon notatki związany z kartoteką kontrahentów, pracowników lub urzędów zawarty jest w pliku NOTAKH.TXT