O programie > Przeznaczenie programu

Drukuj

Przeznaczenie programu

Sage Symfonia 2.0 to kompleksowy produkt wspomagający zarządzanie obszarem finansowo-księgowym, kadrowo-płacowym oraz sprzedażowym w firmach o dowolnym profilu działalności, w których rozliczenia opierają się o pełną księgowość. Moduły Sage Symfonia 2.0 umożliwiają obsługę wielu firm i równoczesną pracę wielu użytkowników w sieci. Stosowana jest wymiana informacji pomiędzy modułami poprzez mechanizm integracji baz danych oraz eksport i import z wykorzystaniem plików tekstowych. Opcje dodatkowe e-Box oraz Raporty graficzne stanowią rozszerzenie funkcjonalności produktu. 

 

Program Handel wchodzący w skład Sage Symfonia 2.0 wspiera działanie firm handlowych i usługowych poprzez ułatwienie rejestracji zdarzeń gospodarczych i wystawiania odpowiednich dokumentów.

Program wspomaga zakup i sprzedaż towarów oraz zarządzanie gospodarką magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Wystawia wszystkie niezbędne dokumenty: sprzedaży, magazynowe i zakupu. Umożliwia zaplanowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.

 

Opcje dodatkowe

e-Box to pakiet funkcjonalności gwarantujący bezpieczeństwo prawne w obszarze działań/operacji elektronicznych. Jego zawartość stanowią elementy związane z obsługą e-dokumentów, e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów.

Raporty graficzne to pakiet funkcjonalności, który za pomocą tabel przestawnych pozwala na tworzenie dowolnych zestawień oraz wizualizację tych danych pochodzących z modułów Handel oraz Finanse i Księgowość.

Środki Trwałe jest to moduł wspierający obsługę środków trwałych, pozwalający na zaplanowanie i rejestrowanie zdarzeń dotyczących ich eksploatacji,

Analizy Finansowe to moduł umożliwiający tworzenie różnorakich analiz na podstawie danych z modułu Finanse i Księgowość, stanowią rozszerzenie funkcjonalności produktu.

 

Sage Symfonia 2.0 współpracuje z serwisem internetowym www.miedzyfirmami.pl przez co umożliwia szybką i prostą wymianę dokumentów elektronicznych. Ułatwia bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi z wieloma kontrahentami jednocześnie, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, bez konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego. Tę automatyczną wymianę e-faktur z serwisem umożliwia moduł e-Dokumenty dostępny w ramach pakietu funkcjonalności e-Box.

 

Zobacz także:

Możliwości programu