O programie > Przeznaczenie programu Handel | | Drukuj |
Zadaniem programu Symfonia Start 2.0 Handel jest wspomaganie działania firm handlowych i usługowych poprzez ułatwienie rejestracji zdarzeń gospodarczych i wystawiania odpowiednich dokumentów. Program wchodzi w skład produktu Symfonia Start 2.0.
Program wspomaga zakup i sprzedaż towarów oraz zarządzanie gospodarką magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Wystawia wszystkie niezbędne dokumenty: sprzedaży, magazynowe i zakupu. Umożliwia zaplanowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży. Współpracuje z drukarkami i kasami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.
Symfonia Start 2.0
Jest to produkt przeznaczony dla firm, w których rozliczenia opierają się o księgowość uproszczoną. Dostępne pakiety przygotowane są do obsługi jednoosobowych działalności gospodarczych i małych firm, które rozliczają swoich pracowników. Opcje dodatkowe e-Box oraz Raporty graficzne stanowią rozszerzenie funkcjonalności produktu.
•e-Box - To pakiet funkcjonalności gwarantujący bezpieczeństwo prawne w obszarze działań/operacji elektronicznych. Jego zawartość stanowią elementy związane z obsługą e-dokumentów, e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów.
•Raporty graficzne - Jest to pakiet funkcjonalności, który za pomocą tabel przestawnych pozwala na tworzenie dowolnych zestawień oraz wizualizację wybranych danych w modułach Faktura, Handel i Mała Księgowość.
Symfonia Start 2.0 współpracuje z serwisem internetowym www.miedzyfirmami.pl przez co umożliwia szybką i prostą wymianę dokumentów elektronicznych. Ułatwia to bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi z wieloma kontrahentami jednocześnie, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, bez konieczności posiadania podpisu kwalifikowanego. Tę automatyczną wymianę e-faktur z serwisem umożliwia moduł Symfonia e-Dokumenty dostępny w ramach pakietu funkcjonalności e-Box.