Rozliczenia finansowe > Współpraca z modułem Finanse i Księgowość

Drukuj

Współpraca z modułem Finanse i Księgowość

Moduł Handel może współpracować z modułem Finanse i Księgowość.  

 

Współpraca polega na automatycznym dekretowaniu wystawionych dokumentów, przekazywaniu do modułu księgowego informacji zawartych w wystawionych dokumentach, a także na przekazywaniu danych opisujących kontrahentów, pracowników i urzędy. Informacje te są przekazywane w postaci plików tekstowych zapisanych w odpowiednim formacie.

 

Po zdefiniowaniu odpowiednich schematów księgowań program automatycznie zadekretuje eksportowane do modułu Finanse i Księgowość dokumenty.

 

Możliwe jest także automatyczne uzgadnianie zawartości kartotek kontrahentów, pracowników i urzędów wykorzystywanych przez system. Synchronizacja danych jest przeprowadzana przez moduł handlowy.

 

Synchronizacja kartotek

Schematy księgowań

Eksport dokumentów do modułu Finanse i Księgowość

 

zakładka Kartoteki i synchronizacja zawartości kartotek

 

Schematy dekretacji eksportowanych dokumentów

Tworzenie schematów księgowania

Określanie kont księgowych