Administracja > Zarządzanie danymi firmy > Raporty rozszerzające funkcjonalność programu | | Drukuj |
W katalogu Raporty/System/Pomocnicze znajdują się raporty, które zwiększają zakres funkcjonalny programu.
Anonimizacja danych
Raport umożliwia całkowitą anonimizację danych wybranych kontrahentów, pracowników, osób kontaktowych oraz odbiorców dokumentów w firmie.
Domyślne typy dokumentów (dostępny wyłącznie dla użytkownika o prawach Admin).
Pozwala na dodanie brakujących typów dokumentów na podstawie standardowych definicji.
Uzgadnianie kontrahentów z Symfonia e-Dokumenty
Odpowiada za zarządzanie uzgodnieniami kontrahentów programu Faktura i Symfonia e-Dokumenty
Zmiana statusu operacji bankowych
Raport jest pomocny przy odtwarzania kopii bezpieczeństwa, które nie zostały zrobione jednocześnie i status dokumentów w programie handlowym i w Symfonia e-Dokumenty jest różny (operacji zaznaczonych jako 'zaimportowane' nie widać w oknie importu). Raport zmienia status 'zaimportowane' w Symfonia e-Dokumenty na operacjach, które zostały już wciągnięte do programu handlowego.
Zmiana statusu e-faktury sprzedaży
Raport służy do zmiany statusów z e-faktury na dokument papierowy i odwrotnie. Zmiany statusów dokumentów nie mają wpływu na istnienie dokumentów w Symfonia EDS. Można zmienić e-fakturę na papierowy dokument i nie powoduje to usunięcia faktury z Symfonia EDS.
Wprowadzanie stanu początkowego rejestru płatności