Lista raportów > Wpisy w ewidencji podatkowej

Drukuj

Wpisy w ewidencji podatkowej

Sposób uruchomienia raportu

W oknie Ewidencji danych podatkowych (EDP) należy kliknąć przycisk Wydruk (Ctrl+p). Z rozwijanej listy należy wybrać nazwę raportu – Wpisy w ewidencji podatk.

 

Funkcja

Raport umożliwia Wydruk lub Eksport do MS Excel zestawienia prezentującego wpisy okna ewidencji danych podatkowych (EDP).

 

Opcje

Poszczególne opcje wyboru umożliwiają uzyskanie wydruku lub eksportu do MS Excela zgodnie z preferencjami użytkownika:

Bieżący element – drukowany/eksportowany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy.

Zaznaczone elementy – drukowane/eksportowane są dokumenty zaznaczone (podświetlone).

Wszystko – drukowane/eksportowane są wszystkie widoczne na liście elementy.

Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana/wyeksportowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.

 

Po wybraniu przycisku Wykonaj zostanie otwarte okno Wpisy w ewidencji podatkowej z dostępnymi opcjami:

Wydruk – umożliwia wydrukowanie standardowego raportu.

Eksport do MS Excel – wybranie opcji przenosi wprowadzone w oknie EDP dane do arkusza kalkulacyjnego.