Lista raportów > Wpisy EDP dla deklaracji

Drukuj

Wpisy EDP dla deklaracji

Sposób uruchomienia raportu

W oknie Ewidencji danych podatkowych (EDP) należy kliknąć przycisk Wydruk (Ctrl+p). Z rozwijanej listy należy wybrać nazwę raportu – Wpisy EDP dla deklaracji.

 

Funkcja

Raport umożliwia wydruk zestawienia prezentującego wpisy okna Ewidencja danych podatkowych (EDP) przypisane dla danej deklaracji.

Raport udostępnia zestawienie pomocne w weryfikacji poprawności danych.

 

Opcje

Poszczególne opcje wyboru umożliwiają uzyskanie wydruku zgodnie z preferencjami użytkownika:

Bieżący element – drukowany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy.

Zaznaczone elementy – drukowane są dokumenty zaznaczone (podświetlone).

Wszystko – drukowane są wszystkie widoczne na liście elementy.

Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.

 

Po wybraniu przycisku Wykonaj zostanie otwarte okno Wpisy EDP dla deklaracji z dostępną grupą opcji:

Typ deklaracji – w rozwijanym polu listy należy wybrać skrót deklaracji, dla której ma zostać sporządzone zestawienie.

Deklaracja – w rozwijanym polu listy należy wybrać deklarację, o odpowiednim okresie sprawozdawczym, za który została sporządzona i z odpowiednim statusem.

Narastająco – opcja dostępna po uprzednim wybraniu skrótu deklaracji podatku dochodowego. Zaznaczenie tego pola wyboru oznacza, że zestawienie będzie prezentowało dane narastająco od początku okresu sprawozdawczego.