Lista raportów > Systemowy tekstowy - księgi

Drukuj

Systemowy tekstowy – księgi

Sposób uruchomienia raportu

Pasek nawigacji: Dokumenty [Ctrl+1] > Przeglądanie > Księgi > Drukuj (Ctrl+p) > Systemowy tekstowy - księgi.

 

 

Funkcja

Wynikiem działania raportu jest zestawienie dokumentów zaksięgowanych .

 

Legenda na pierwszej stronie raportu informuje o opcjach zadeklarowanych w oknie dialogowym Kryteria wyszukiwania dokumentów zaksięgowanych.

 

Kolejne kolumny prezentują: miesiąc, datę, nr ewidencyjny, treść dokumentu i kwotę.

 

Na ostatniej stronie raportu drukowana jest suma kwot wszystkich zestawionych dokumentów.

 

Opcje

W zależności od opcji wybranej w oknie Drukuj można otrzymać:

wydruk wszystkich wyselekcjonowanych pozycji,

wydruk pozycji zaznaczonych (ze znaczkiem "v" w pierwszej kolumnie w oknie),

wydruk pojedynczej, bieżącej pozycji (tej, na której jest niebieski pasek).

 

Duża ilość dokumentów może znacznie wydłużyć czas wykonania raportu.