Lista raportów > Napr. powiąz. z Repoz. (ks.) | | Drukuj |
Sposób uruchomienia raportu
Pasek nawigacji: Dokumenty [Ctrl+1] > Przeglądanie > Księgi > Drukuj [Ctrl+p] > Napr. powiąz. z Repoz. (ks.).
Funkcja
Raport ma za zadanie uaktualnić status e-faktury.
Bieżący element – uaktualniany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy
Zaznaczone elementy – uaktualniane są dokumenty zaznaczone znacznikiem w skrajnej lewej kolumnie
Wszystko – uaktualniane są wszystkie widoczne na liście elementy
Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.
Wynikiem działania raportu jest uzgodnienie statusów zaznaczonych e-faktur w Repozytorium Dokumentów i w module Finanse i Księgowość.
Raport można wykonywać dla dokumentów w buforze i w księgach.