Lista raportów > Napr. powiąz. z Repoz. (ks.)

Drukuj

Napraw powiązanie z Repozytorium Dokumentów w księgach

Sposób uruchomienia raportu

Pasek nawigacji: Dokumenty [Ctrl+1] > Przeglądanie > Księgi > Drukuj [Ctrl+p] > Napr. powiąz. z Repoz. (ks.).

 

Funkcja

Raport ma za zadanie uaktualnić status e-faktury.

 

Bieżący element – uaktualniany jest tylko bieżący (podświetlony) element z listy

Zaznaczone elementy – uaktualniane są dokumenty zaznaczone znacznikiem v_mark w skrajnej lewej kolumnie

Wszystko – uaktualniane są wszystkie widoczne na liście elementy

Wydruk bez ramek – zostanie wydrukowana lista dokumentów bez widocznej tabelki.

 

Wynikiem działania raportu jest uzgodnienie statusów zaznaczonych e-faktur w Repozytorium Dokumentów i w module Finanse i Księgowość.

Raport można wykonywać dla dokumentów w buforze i w księgach.