Kartoteki > Kartoteka Osoby > Dane osoby | | Drukuj |
W prawej górnej części okna znajdują się przyciski umożliwiające zarządzanie elementami znajdującymi się w oknie na zakładkach przedstawiających szczegółowe dane wybranej osoby. W panelu można przeglądać, wprowadzać lub zmieniać wprowadzone dane.
Menu zakładki składa się z poleceń:
Zapisz – zapisuje wprowadzone zmiany,
Anuluj – anuluje wprowadzone zmiany,
Edytuj – okno przechodzi w tryb edycji umożliwiając zmianę danych wybranej osoby,
Udostępnienie – otwiera okno w którym można wprowadzić informacje dotyczące udostępnienia danych osobowych aktualnie wybranej osoby,
Raport – generuje raport przedstawiający szczegółowe informacje o danych osobowych oraz ich udostępnianiu
Anonimizuj dane osoby – uruchamia dla wybranej osoby operację anonimizującą jej dane osobowe w systemie (nie obejmuje danych w e-Teczce, deklaracji w Repozytorium Dokumentów oraz danych w Contact Manager). Użytkownik wykonujący anonimizację musi mieć nadane prawa: Anonimizacja danych osobowych (grupa Wspólne > Prawa w kartotece Pracownicy i Osoby). Aby anonimizacja objęła również dane kadrowe i płacowe użytkownik powinien posiadać prawo Anonimizacja danych kadrowych i płacowych (grupa Kadry i Płace > Uprawnienia ogólne). Anonimizacja danych osobowych >>
Operacja anonimizacji jest nieodwracalna.
W trybie edycji na zakładce można wprowadzać dane:
Imię – imię osoby wybranej na liście,
Drugie Imię – drugie imię osoby wybranej na liście,
Nazwisko – nazwisko,
Kod – kod lub skrócona nazwa osoby wybranej na liście,
Data urodz. – data urodzenia osoby wybranej na liście,
NIP – NIP osoby wybranej na liście,
PESEL – PESEL osoby wybranej na liście,
Email – Email osoby wybranej na liście.
Zobacz również: