Panel Biura > Klienci | | Drukuj |
Panel biura przeznaczony do zarządzania klientami biura oraz kontami użytkowników poszczególnych klientów.
Pasek narzędziowy
Otwiera kreatora dodawania nowego klienta biura. Dodawanie firmy klienta biura >> |
Otwiera do edycji aktualnie wybranego klienta. |
Wyświetla informację o wykorzystaniu dostępnej licencji biura. |
Rozwija menu z dodatkowymi poleceniami: •Usuń - usuwa wybranego klienta. •Zablokuj - blokuje klientowi możliwość zalogowania się do systemu. •Odblokuj - odblokowuje klientowi możliwość zalogowania się do systemu. •Zmień poziom uprawnień - otwiera dialog wyboru poziomu opisywania faktur dla wybranego z listy klienta. Poziomy opisywania faktur >> •Zmień system - otwiera okno wyboru systemu Symfonia z którym prowadzona jest współpraca. •Zmień format wymiany danych - otwiera okno wyboru sposobu wymiany danych z system Symfonia. •Konfiguracja SMF - otwiera okno konfiguracji danych dostępowych dla współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl. |
Wczytuje ponownie listę klientów. |
Okno kartoteki
Jeżeli elementów jest dużo, to będą one prezentowane z podziałem na strony. Znajdująca się na listą z prawej strony grupa przycisków wspiera użytkownika w zarządzaniu wyświetlaniem listy. Aby zoptymalizować pracę, można określić liczbę wyświetlanych jednocześnie elementów listy. Przyciski nawigacji umożliwiają przechodzenie pomiędzy poszczególnymi stronami listy.
Przycisk uruchamia przeliczenie liczby wszystkich elementów listy.
Przycisk rozwija menu z poleceniami przywracającymi ustawienia domyślnie wyświetlania listy. |
Pole wyszukiwania filtruje listę pod kątem podanej frazy. Aby wykonać wyszukiwanie dla wybranych kolumn kliknij przycisk i zaznacz, które kolumny będą przeszukiwane.
Aby wyłączyć zastosowane wyszukiwanie kliknij . |
Konta klientów
Aby dodać dodatkowe konta użytkowników dla wybranego klienta biura:
1.Rozwiń na liście konto klienta i kliknij przycisk Dodaj.
2.W oknie Użytkownik klienta wprowadź dane użytkownika (imię nazwisko, adres email oraz hasło). Jeśli chcesz aby użytkownik otrzymał link umożliwiający utworzenie własnego hasła zaznacz pole Wyślij link.
3.Kliknij Zapisz.
Znajdujące się w wierszu klienta linki:
•Edytuj – otwiera okno edycji konta użytkownika. Z okna edycji można zmienić imię, nazwisko oraz hasło użytkownika. Aby wysłać na adres email użytkownika link umożliwiający zresetowanie hasła zaznacz pole Wyślij ponownie link i zapisz zmiany.
•Zablokuj/odblokuj – blokuje/odblokowuje użytkownikowi dostęp do systemu.
•Usuń – usuwa konto użytkownika.